Аудіювання, як засіб вивчення та закріплення лексики за темою «Їжа» у 10 класі
Тимчук Вікторія Миколаївна,
вчитель англійської мови, друга категорія
Запорізька загальноосвітня школа I – III ступенів № 14 Запорізької міської ради Запорізької області,
вул. Калініна, 90, м. Запоріжжя, 65040
тел.(061)769-80-28, (061)769-80-30
Директор школи: Чумак Тарас Олександрович
Провідна педагогічна ідея досвіду – Закріплення навичок аудіювання на уроках англійської мови при вивченні лексики за темою «Їжа» у 10 класі.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду – Аудіювання - це вид комунікативної діяльності, невід'ємний від вивчення іноземної мови і невід'ємний елемент процесу говоріння, засіб формування у учнів правильної мови, подібної до носіїв мови.
Науково – теоретична база досвіду – Використання перспективного досвіду в навчанні учнів аудіюванню і освоєння нових педагогічних технологій.
Стисла анотація досвіду. На своїх уроках я впроваджую активне і пасивне аудіювання, формування навичок вимови буквосполучень, речень засобом прослуховування автентичних аудіо записів пісень, віршів, текстів.
Результативність впровадження досвіду – Створення гармонійної атмосфери під час виконання вправ з аудіювання, наближення учнів до англомовної атмосфери засобом прослуховування автентичних мовних зразків, діалогів.
Репрезентація досвіду – Досвід роботи представлено на методичній виставці в номінації «Компетентісна освіта: Специфіка навчальних предметів». Секція «Іноземні мови».
Посилання на матеріал http://englukrpeople.jimdo.com
|