Тема досвіду: Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках інформатики через педагогічну співпрацю
Інформація про автора досвіду: Улинець Людмила Миколаївна, вчитель інформатики, спеціаліст І категорії, старший вчитель
Контактна інформація про навчальний заклад (освітню установу): Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Запорізької міської ради Запорізької області,
директор - Гончаренко Роман Вікторович, адреса – м. Запоріжжя, Заводський р-н, вул. Історична, буд. 92, телефон – (0612) 36-56-10, e-mail–shkola75@i.ua, адреса сайту - zzosh75.ucoz.ru.
Провідна педагогічна ідея досвіду: Активізувати навчально-пізнавальну діяльність школярів на уроках вже потреба та обов’язок кожного вчителя. Сутність пізнавальної діяльності учнів не одноразово зустрінеш в різних роботах видатних педагогів. Навчальний матеріал на уроках для учнів може здаватися нецікавим, одноманітним і зовсім не нести корисну для них інформацію. І перед вчителем ставлять завдання не тільки зацікавити їх, а ще й спрямувати всі свої творчі зусилля на створення системи активних методів навчання, що будуть спрямовані на активізацію мотивації учнів до навчання та їх пізнавальної діяльності під час навчального процесу. Розкривати бажання самовдосконалення, прагнень до розвитку власної особистості, як повноцінна особистість суспільства в епоху інформаційного-комунікаційного розвитку.
Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду: Використання різноманітних методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, дійсно підвищують мотивацію та активність учнів. Інтерес працювати і отримати результат, який би збагатив знаннями та вміннями. Учні з задоволенням пізнають та отримують нові знання. Вчителю, дозволить розвивати аналітичне мислення, сприяти розвитку творчих здібностей, формувати навички роботи як індивідуально, так і в групі та висловлювати власні думки.
Науково-теоретична база досвіду: спираюся на дослідження відомих дослідників в галузі інформаційних технологій А.С. Дістервега, Л.С. Виготського, Т.А. Платонової, О. І. Пометуна, Л. В. Пироженко, Г.І. Щукіної, Й. Я. Ривкінда, Т.І. Лисенка, Л. А. Чернікової, Н. В. Морзіна, І. Л. Володіної, В. В. Володіна.
Стисла анотація досвіду: за характером інноваційного потенціалу досвід є комбінаторним. В основу досвіду покладено евристичний (пошук інформації, її осмислення та інтерпретація), пояснювально-рецептивний (сприймання, осмислення, запам’ятовування).
Результативність впровадження досвіду: матеріали для ознайомлення з загальними правилами роботи в кабінеті інформатики та технікою безпеки при роботі з комп’ютерами використовуються для учнів 5 – 11 класів; матеріали для спонукання до активного ознайомлення з новою темою використовуються для учнів 6-х, 7-х класів.
Репрезентація досвіду: персональний веб-сайт вчителя - http://inform75.ucoz.ua/ ; на рівні навчального закладу та району.
Теги: Заводський, комп’ютер, техніка безпеки, алгоритм, вікно, програма, операційна система, файлова система, інтерфейс, об’єкт, мультимедіа, електронна скринька, модель, моделювання.
Посилання: http://inform75.ucoz.ua/
|