Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 27.04.2024, 05:41

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Географія та економіка

Збірник методичних матеріалів з економіки для роботи з обдарованими учнями в загальноосвітніх закладах нового покоління

Збірник методичних матеріалів з економіки для роботи з обдарованими учнями в загальноосвітніх закладах нового покоління

 Загідуліна Наталія Георгіївна 

 викладач економіки, вища категорія

 

 Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія№27  Запорізької міської ради Запорізької області

 Адреса гімназії: 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 15-а, т.34-22-91

 Директор  гімназії: Гашенко Людмила Дмитріївна

 e-mail:ogg27@ukr.net

 gimnasiya 27.at.ua

 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Вивчення економіки в навчальних закладах нового покоління має забезпечувати розвиток економічної культури, економічного мислення учнів, навчити їх критично мислити, самостійно набувати, засвоювати і застосовувати економічні знання, спостерігати і пояснювати сучасні  економічні явища. Залучення учнів до дослідницької діяльності в галузі економічної науки дає можливість розвинути ті здібності, які допомагають швидко та якісно здобувати теоретичні знання та використовувати їх у практичній діяльності.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Актуальність економічної освіти і виховання школярів у наші дні обумовлена необхідністю їх адаптації до соціально – економічних умов життя, підвищеними вимогами до особистих якостей майбутніх кадрів ринкової економіки – їх активності, самостійності, компетентності, діловитості, відповідальності. В сучасних умовах розвитку суспільства та становлення ринкової економіки успіх кожної людини, а отже, і суспільства в цілому можливий лише в тому випадку, коли більша частина людей свідомо, виходячи з особистого досвіду та враховуючи властиві їй особливості, буде діяти відповідно до об’єктивно існуючих економічних закономірностей. Забезпечення майбутнього держави в нових ринкових умовах складають нові вимоги до підготовки молодого покоління до економічних взаємовідносин, що є можливим за умови вивчення теорії та практики формування економічних знань старшокласників у процесі навчання.

Науково-теоретична база досвіду: Теоретичну та дидактичну базу досвіда визначили дослідження зарубіжних та вітчизняних вчених, які мають особливе значення для формування економічних знань і мислення учнів: В. Афанасьєвої, Ю. Васильєвої, О. Вощенкової, Н. Гордієнко, В. Дудика, М. Єрмоленко, Н. Кулакової, Н. Лебедєва, Г. Романової, І. Рябової, І. Сасової, Б. Щемякіна й інших.

Стисла анотація досвіду: Застосування дослідницького підходу в навчанні спрямоване на становлення в школярів досвіду самостійного пошуку нових знань і використання їх в умовах творчості, на формування нових пізнавальних цінностей учнів і збагачення їх пізнавальної ціннісної орієнтації. Тому навчання в значній мірі стає таким, що ініціюється учнями, які засвоюють новий досвід, у тому числі і дослідницько-пізнавальний.

Результативність впровадження досвіду: через написання та результативний захист бізнес-планів, дослідницьких робіт МАН, районних та обласних олімпіад, економічних ігор та конкурсів. 

Репрезентація досвіду: Досвід вчителя апробовано і репрезентовано в системі навчально-виховного процесу гімназії №27, в роботі районного та шкільного  МО, під час навчання на курсах підвищення кваліфікації при КЗ ЗОІППО 2013р, на Всеукраїнському сайті «Учительський журнал он-лайн» видавничої групи «Основа».

 Тегі: економічна освіта, економічна компетентність, економічні знання, формування нових пізнавальних цінностей,  технологія, педагогічна технологія, процес навчання, підготовка молодого покоління, наукове мислення старшокласника, процес пізнання, формування економічних знань,ефективність навчального процесу.

 

Категорія: Географія та економіка | Додав: jenya2016 (21.01.2016)
Переглядів: 1001 | Коментарі: 5 | Рейтинг: 1.0/105
Всього коментарів: 5
5 bsavvon  
https://drive.google.com/file/d/0B_vITa6H1vyQdzZHSlpXM1pUWEU/view?usp=sharing

4 bsavvon  
https://drive.google.com/open?id=0B_vITa6H1vyQdzZHSlpXM1pUWEU

3 barannikova54lja  
Шановна, Наталія Георгіївна! Члени журі не мають змоги переглянути ваш досвід роботи разом із додатками, щоб його оцінити. Експертна оцінка досвіду буде занижена. З повагою, голова журі.

2 nataliageorg2011  
Дуже дякую Вам за корисний матеріал. Бажаю успіху!

1 petrik_p87  
Очень хорошая работа в которой есть электронные тесты, олимпиадные задания, творческие задания для одаренных учеников. Спасибо!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024