Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2024, 01:20

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Географія та економіка

Використання технологій проблемного навчання на уроках економіки

Використання технологій проблемного навчання на уроках економіки

 

Столяренко Антоніна Дмитрівна,
вчитель економіки, I категорія


Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №100 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Доновський Сергій Миколайович


м.Запоріжжя,вул.Ладозька, 2а
тел.(0612)24-77-25
e-mail: zsh100zp@gmail.com
сайт школи:  http://schkola100-zaporozhye.jimdo.com/


 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду
Провідною ідеєю досвіду є те, що сучасне навчання стає інформаційно-пошуковим. Інформаційно-пошукове навчання  пов'язане з проблемним підходом у процесі навчання. Проблемне навчання, покликане розвивати в учня пізнавальні вміння та навички, вміння досліджувати та розв’язувати проблемні ситуації.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
Актуальність та перспективність досвіду полягає в тому, що мета економічної освіти в системі загальної середньої освіти є така підготовка учнів, яка забезпечить їм достатній рівень життєвої компетентності у сфері економічних відносин на рівні держави, родини та окремої людини.  Одним із засобів реалізації  мети є запровадження проблемного навчання. 
Науково – теоретична база. Вагомий внесок у розвиток теорії і методики розв’язання питань проблемного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах зробили такі  вчені у галузі педагогіки і психології, як А.М.Алексюк, Н.М.Буринська, А.А.Бут, В.М.Герасимчук, В.П.Замковий, В.П.Корнєєв, Л.І.Круглик, С.Д.Максименко, М.С.Топузов, А.В.Фурман, Б.О.Чернов, Є.Й.Шипович, П.Г.Шищенко, М.Т.Янко та інші.


Стисла анотація досвіду
В досвіді роботи зосереджується увага на питаннях формулювання проблемних завдань, описується необхідність впровадження технології проблемного навчання під час викладання економіки.
Проблемне навчання, покликане розвивати в учня пізнавальні вміння та навички, вміння досліджувати та розв’язувати проблемні ситуації. 
 Отже, в ході проблемного навчання на уроках економіки я створюю різні проблемні ситуації, навчаю учнів вирішувати проблеми, формую у школярів уміння бачити протиріччя, вчу формулювати проблему. Я дійшла висновку, що виконуючи проблемні завдання, учні отримують досвід творчої діяльності,відчувають певну відповідальність за процес навчання.
Результатом моєї педагогічної діяльності за останні п ять років моєї роботи є те, що  мої учні є учасниками  та призерами різноманітних  економічних конкурсів, конференцій. Стабільно показують високий результат районного та обласного етапу Всеукраїнської олімпіади з економіки, стали переможцями обласного етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН. Для 6 класів підготувала дидактичний матеріал до уроків економіки, зібрала матеріали проблемних питань та ситуацій до різних тем у 5-6, 8-9, 10-11 класах.


Репрезентація досвіду
Досвід роботи представлено  на семінарі для вчителів географії та економіки при ЗОІППО у квітні 2015 року,також представлено на засіданні методичних об’єднань та рекомендовано для використання в  загальноосвітніх навчальних закладах.

Посилання на матеріал: 

http://schkola100-zaporozhye.jimdo.com/%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D0%BC/%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0/?logout=1

https://drive.google.com/file/d/0BwVp9rVVSPsXM2VIcF9MenpObHM/view?pref=2&pli=1

 

Категорія: Географія та економіка | Додав: LeninRMO (20.01.2016)
Переглядів: 1164 | Рейтинг: 1.0/74
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024