Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 28.03.2024, 20:30

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Фізика, астрономія

Впровадження ідей національно-патріотичного виховання на уроках фізики

Впровадження ідей національно-патріотичного виховання на уроках фізики

Новак Любов Федорівна, вчитель фізики, спеціаліст вищої категорії

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 103 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Ситенко Неля Юріївна

Адреса: 69118, м. Запоріжжя, вул. Новокузнецька, 18-а.

Телефон: +38 061 2799592

Е-мail: school103zp@ukr.net

Сайт: http://gradum103.zp.ua/

Провідна педагогічна ідея досвіду Полягає в створенні системного підходу щодо впровадження ідей національно-патріотичного виховання засобами оновлення змісту фізичної освіти з урахуванням вікових особливостей учнів, застосування сучасних інноваційних технологій, забезпечення гармонійного співвідношення різних напрямів, засобів, методів виховання у процесі навчання фізиці та організації позакласної роботи з предмета.

Обґрунтування актуальності перспективності досвіду Сьогодні фізику не можна розглядати лише як об’єктивне пізнання природи, яка не взаємодіє з людиною. Учень повинен знати, заради чого пізнається природа, розуміти значення науки в житті суспільства й кожної людини зокрема. Оновлення змісту фізичної освіти слід розглядати як процес формування освітньо-пізнавальних, патріотичних якостей учнів, виховання національної свідомості, поглиблення знань про свій народ, його наукові та культурні традиції. Сучасна загальноосвітня школа має значні резерви щодо результативного формування в особистості системи ціннісних орієнтацій як компоненту її світоглядної позиції. Фізика має великі виховні можливості українознавчого аспекту. На уроках та в позакласній роботі можна використовувати різні форми й методи для реалізації національно-патріотичного виховання.

Науково-теоретична база досвіду Досвід базується на ідеях Державної національної програми „Освіта” („Україна ХХІ століття”), Концепції громадянської освіти та виховання в Україні (2012), Концепції Загальнодержавної цільової програми патріотичного виховання громадян на 2013-2017 рр., Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (2015), які спрямовані на становлення самодостатнього громадянина-патріота України, гуманіста і демократа, готового до виконання громадянських і конституційних обов’язків, до успадкування духовних і культурних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин. Теоретичні умови патріотичного виховання закладені в працях В. Сухомлинського, І. Бех, Г. Біленької, М. Жулинського, П. Ігнатенко, М. Павленко, О. Шефер.

Стисла анотація досвіду Досвід «Впровадження ідей національно-патріотичного виховання на уроках фізики» за інноваційним потенціалом є модифікаційним, так як пов’язаний з удосконаленням та раціоналізацією відомих ідей та методик. В своїй роботі вчитель представляє матеріали які оновлюють зміст сучасної фізичної освіти за умови впровадження ідей національно-патріотичного виховання: календарно-тематичне планування, збірки задач, презентації, розробки нестандартних уроків, розробки позакласних заходів, практичні роботи, досліди, учнівські проекти тощо. Застосування під час організації навчально-виховного процесу технології  проектів та групової діяльності, ігрові технології, інформаційні технології, інтерактивні технології, організація індивідуальної форми сприяють підвищенню рівня фізичної освіти та формуванню духовно багатого та національно свідомого світогляду підростаючого покоління.

Результативність впровадження досвіду Оновлення змісту фізичної освіти сприяє формуванню духовних цінностей молоді, забезпечує усвідомлення себе учасником державотворчих процесів та почуття відповідальності за них, підвищує мотивацію щодо вивчення фізики в навчальному закладі.

Репрезентація досвіду

  • На засіданнях шкільного, районного методичного об’єднання вчителів фізики та математики;
  • На районному семінарі для заступників директорів з виховної роботи та керівників ШМО класних керівників Комунарського району;
  • На сторінках «Методичного журналу», №3, січень 2016р.,

Посилання на матеріал    http://gradum103.zp.ua/index.php/pedagogicheskaya-vystavka

Категорія: Фізика, астрономія | Додав: kommun (28.01.2016)
Переглядів: 1356 | Коментарі: 1 | Теги: Фізика, виховання національної свідомості, проектна технологія, національно-патріотичне виховання, навчально-виховний процес | Рейтинг: 1.0/102
Всього коментарів: 1
1 kl  
УДИВИТЕЛЬНО, ТАКОЙ РЕЙТИНГ РАБОТЫ И НЕ ОДНОГО КОММЕНТАРИЯ????

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024