Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 20:10

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Фізика, астрономія

Теоретичні основи методики нестандартних уроків в школі. Міжпредметні зв’язки у викладенні фізики

Теоретичні основи методики нестандартних уроків в школі. Міжпредметні зв’язки у викладенні фізики

Ліпак Тетяна Василівна, вчитель фізики, вища категорія

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів  № 88 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Златова Людмила Іванівна

Адреса: вул. Музикальна, 2

Телефон: 769-80-53, 769-80-54

email: nvk88zap@gmail.com

http://zshcol88.wix.com/zp88

Провідна педагогічна ідея досвіду Основною ідеєю дослідження є з’ясування того, як взаємодіє фізика з математикою, географією, хімією та іншими предметами, та  процес взаємного проникнення і зв’язку між науками.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду У сучасній системі наук чітко намітився процес взаємного проникнення і зв’язку між науками. Це цілком об’єктивний процес, який обумовлений єдністю навколишнього світу. Розвиваючись, кожна наука не лише поглиблює свої знання про природу, але і розширює межі своїх досліджень. Внаслідок цього відбувається взаємне проникнення наук і виникнення межових, гібридних наук - біофізики, фізичної хімії, фізичної географії і т.п. Нестандартні уроки більше подобаються учням, ніж буденні навчальні заняття. У них незвичайні задум, організація, методика проведення. Тому багато педагогів бачать у них прогрес педагогічної думки, правильний крок у напрямку демократизації школи.

Науково-теоретична база досвіду Пошук шляхів активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках – не нова проблема в дидактиці. Проблемами методики уроку, шляхів його вдосконалення переймалися багато вчених і вчителів таких, як А.М.Алексюк, Ю.К. Бабанський, Є.М. Ільїн, M.І. Махмутов, В.О. Оніщук, І.П. Підласий, Д.О. Тхоржевський. H.M. Яковлев та багато інших.

Багато інших авторів намагалися навести загальну класифікацію нестандартних уроків, але ними, як правило, не виділялися певні узагальнені основи такої класифікації (Антипова О.Й., Паламарчук В.Ф., Румянцева Д.І., Селевко Т.К., Фіцула M.M. та ін.).

Стисла анотація досвіду На своїх уроках я  використовую знання, одержані при вивченні інших дисциплін; виконую комплексні експериментальні роботи; проводжу комплексні екскурсії.

Результативність впровадження досвіду Використання сучасних технологій на уроках фізики забезпечує глибоке та детальне засвоєння теоретичного та практичного матеріалу, підвищує якість знань учнів, розвиває пізнавальну активність, створює ситуацію успіху – складові успішної діяльності як вчителя так і учнів.

Репрезентація досвіду Вчитель приймає активну участь в роботі творчих групучителів району, виступала з доповідями :

Досвід роботи представлено на районному МО вчителів фізики з теми «Інноваційні технології у викладанні фізики»; розробка уроку фізики «Все про тиск» з розміщенням на сайті Заповікі.

2014-2015 н.р.: Призер ІІ районного етапу предметних олімпіад з астрономії (11-й кл.. ІІ місце)

2015-2016 н.р.: 1. Призер ІІ (районного) етапупредметнихолімпіад  з фізики (Площадний В., Чернюк В.7-А кл. ІІІ м.).

 2. Участь у Міжнародних учнівських конкурсах  «Левеня» ( 15 золотих, 1 срібних і 1 бронзовий Диплом) та «Бобер»

Посилання на матеріал   http://media.wix.com/ugd/a2c9fb_c785a35a10e849f7b5f8d98c8dbd192e.pdf

Категорія: Фізика, астрономія | Додав: kommun (25.01.2016)
Переглядів: 1008 | Коментарі: 10 | Рейтинг: 1.0/71
Всього коментарів: 10
10 dmitri  
Я також підтримую основну думку цього дослідження.

9 julialabenskaya  
Дійсно, це дослідження є неймовірно корисним, адже розуміння, як науки взаємодіють між собою здатне допомогти учням у подальшому виченні матеріалу та полегшити сприйняття інформації. Крім того, застосування практичних дослідів та сучасних технологій на уроках дає змогу краще засвоїти нові дані, що сприятиме подальшому успіху у вивченні предмету.

8 selvluna  
Зважаючи, на рівень знань теперішніх учнів, іновації в педадогійній методиці дуже актуальні.

7 valeriaboichenko  
Зважаючи на ситуацію, яка сьогодні склалася у пізнавальній діяльності учнів на уроках, вважаю, що дане дослідження має теоретичну та практичну цінність.

6 marry95  
Отличная работа

5 12031987  
Реаліїсьогодення диктують новітні вимоги до навчального процесу, саме тому, дане
дослідження є актуальним та доцільним.

4 artsebarskaya77  
Пізнавальне дослідження, що дасть змогу підвищити процес рівня навчання! А також може згуртувати не тільки учнів, але й колектив вчителів, як будуть задіяні у даній  розробці!

3 IrinkaGlamour  
Досить нестандартна робота, змістовна, педагогічно оброблена ! Бажаю успіху і надалі!

2 kabani4enbka  
Ознайомився з Вашою роботою, вона мене дуже зацікавила. Дійсно,процес взємного проникнення дасть змогу розширити межі дослідженя і знань.

1 Alionuhka  
Вважаю, що дана розробка є досить актуальною, особливо в наш час, коли весь світ крокує у ногу з інноваціями! Дякую автору, за інноваційну роботу та бажаю у досягненнях !

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024