Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 19:08

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Фізика, астрономія

Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках фізики

Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках фізики

Долгая Наталія Вікторівна                                                                  

вчитель фізики, I категорії

Запорізька загальноосвітня середня школа І-ІІІ ступенів № 94  Запорізької міської ради Запорізької області

Директор школи: Живиця Вікторія Олександрівна

Адреса школи: 69057,  м. Запоріжжя,  вул. Яценка 3-а,  т. (061)239-32-67

e-mail: schoolzp94@ukr.net

 
 

Провідна педагогічна ідея досвіду.

Ідея досвіду полягає у тому, щоб допомогти учням  пізнати цілісну картину світу з його єдністю й різноманітністю властивостей живої і неживої природи саме через якісні задачі міжпредметного характеру.

Обґрунтування актуальності та перспективності  досвіду.                                                         

Актуальність проблеми міжпредметних зв'язків у сучасних умовах посилюється зниженням значущості й інтересу учнів середніх навчальних закладів до предметів природничого циклу, що зумовлено існуванням штучного розриву між спорідненими галузями природничих наук. Водночас ще К.Д.Ушинський казав, що логіка природи – найкорисніша та найдоступніша для дітей. Необхідно, щоб вона була зрозуміла учням при вивченні предметів природничого циклу, на які роздрібнене знання про світ природи. Перспективи подальшого пошуку з означеної проблеми полягають у системному підході до дослідження комплексної проблеми міжпредметних зв'язків природничих і гуманітарних   дисциплін та розробці методів навчання та виховання у школярів природничо-наукового світогляду і формування всебічно розвиненої особистості.

Науково-теоретична база.

  1. Бузько, С. Велич  Бузько В. Реалізація міжпредметних зв’язків у процесі навчання
  2. Войтович О.П.  Розроблення  і  упровадження  дидактичних  засобів  з  фізики  міжпредметного  змісту
  3. Левашова В.М. Міжпредметні зв’язки природничих дисциплін як засіб формування наукового світогляду.

Стисла анотація досвіду

Аналіз досвіду і результатів роботи підтвердили, що використання  міжпредметних зв’язків в умовах впровадження нового Держстандарту на уроках фізики  впливає на зростання творчої продуктивної діяльності учнів, стимулюють підвищення інтересу до фізики, запропоновані методи у досвіді роботи сприяють розвитку логічного мислення, творчості, ініціативності.

Результативність впровадження досвіду

 Під час роботи над темою  вдалося показати учням, що не існує окремо фізики без інших наук. Щороку учні нашої школи беруть участь у Всеукраїнській грі «Геліантус», Всеукраїнській грі «Левеня» (майже 40% червоних дипломів); участь учнів у тижнях фізики та математики, де значна увага приділяється саме міжпредметним зв’язкам. Брала участь у роботі творчої групи вчителів фізики нашого району з написання зошита для лабораторних робіт з фізики для 7 класу. Власний досвід презентую на педрадах, шкільних і районних методоб’єднаннях.

Репрезентація досвіду

 Відкриті уроки,практикуми, виступи на семінарах,робота у творчих групах

Посилання на матеріал: https://yadi.sk/d/1bFSTA5SnggEB  

Категорія: Фізика, астрономія | Додав: jenya2016 (23.01.2016)
Переглядів: 1008 | Рейтинг: 1.0/24
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024