Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:45

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Фізика, астрономія

Навчально-методичний посібник до лабораторних робіт з фізики 7 класу

Навчально-методичний посібник до лабораторних робіт з фізики 7 класу за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти

 

Хляпова Ілона Олексіївна, 
вчитель фізики, спеціаліст вищої категорії

Запорізька гімназія №31 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Тетяна Миколаївна Трапезіна
69006, вул. Добролюбова, 4
+38(061)2364610 / +38(061)2830941
e-mail: zgymnasium31@gmail.com
Сайт гімназії: http://gym31.zp.ua/
Офіційна сторінка гімназії у Facebook: https://www.facebook.com/gimnasium31

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду:
Матеріали даного посібника дають можливість учителю своєчасно і якісно провести лабораторні роботи (за умови відсутності підручників, що відповідають Програмі з фізики за Новим Державним стандартом); отримати можливість заощадити власний час на створення якісних зображень для пояснення теоретичного матеріалу, на розробку структури таблиць для занесення результатів вимірювання. Учням даний посібник допоможе самостійно опанувати способи обчислення величин та похибок вимірювання фізичних величин при прямих і непрямих способах вимірювання.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Створення даного посібника викликано відсутністю методичної й дидактичної підтримки вчителів, що викладають фізику в сьомих класах за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти. 

Науково-теоретична база досвіду:
Закон України «Про освіту»; Проект закону України «Про освіту» (нова редакція); Закон України «Про загальну середню освіту»; Державний стандарт базової і повної середньої освіти;Навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти)Наказ МОН України від 15.10.2015 №1088Про затвердження методичних рекомендацій щодо забезпечення кабінетів фізики загальноосвітніх навчальних закладів засобами навчання та обладнання; Лист МОН України №1/9-422 від 04.09.2015Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 н.р.; Лист МОН України № 1/9-380 від 10.08.15 рокуЩодо методичних рекомендацій для учнів 4-х та 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів в 2015/2016 н.р.

Стисла анотація досвіду:
За інноваційним потенціалом досвід  має комбінаторний характер.
Авторська технологія діяльності вчителя:
•    створено певну структуру звітних таблиць для кожної лабораторної роботи;
•    створено якісні зображення для пояснення структури шкали приладу, зняття показів шкали приладу, обчислення ціни поділки шкали приладу, обчислення похибок вимірювання фізичної величини;
•    створено фотоматеріали для поясненняпорядку виконанняроботи;
•    наведено приклади зняття показів шкали приладів й обчислення похибок вимірювання фізичної величини.

Результативність упровадження досвіду:
Використання даного посібника на уроках фізики, а також в якості додатку до підручника дає можливість сформувати й розвинути в учнів експериментальні вміння й дослідницькі навички, уміння описувати й оцінювати результати спостережень, планувати й проводити досліди та експериментальні дослідження, здійснювати вимірювання фізичних величин, робити узагальнення й висновки.

Репрезентація досвіду:
•    «Сайт-Портфоліо Ілони Хляпової»;
•    «Учительський журнал» видавничої групи Основа;
•    Видавництво «Шкільний світ»;
•    Портал віртуального методичного об’єднання вчителів фізики й астрономії Запорізької області «В царствефизики»;
•    Методичний портал.

Посилання на матеріал:
Навчально-методичний посібник до лабораторних робіт з фізики

http://gym31.zp.ua/news/vii-mpvpd-xlyapova-i-o.html

 http://ilona-khlyapova.zp.sch.in.ua/news/id/142
 (https://onedrive.live.com/redir?resid=EF34BDB0A6B925FC!781&authkey=!AEmkMfbdiajX4so&ithint=file%2cpdf)

http://gym31.zp.ua/news/vii-mpvpd-xlyapova-i-o-4.html

 http://ilona-khlyapova.zp.sch.in.ua/news/id/142

 

 

Категорія: Фізика, астрономія | Додав: LeninRMO (24.01.2016)
Переглядів: 998 | Коментарі: 5 | Рейтинг: 1.0/29
Всього коментарів: 5
5 ellkabva   [Матеріал]
Браво!
Огромный труд! 
Много интересных и полезных вещей нашла для себя, листая ссылки. Спасибо  smile

3 kl   [Матеріал]
КАК У ВАС ЗДОРОВО ПОЛУЧАЕТСЯ,ЧТО ВО ВСЕХ КАТЕГОРИЯХ ВЫ "ЗВЕЗДА!"

4 zgymnasium31   [Матеріал]
Лариса Борисовна, делюсь с коллегами тем, что умею. Возможно, кому-то будет полезен мой опыт. Но, просмотрев работы коллег, понимаю, что еще есть чему учиться! Спасибо, конечно, но, мне до такого громкого звания еще работать и работать. smile

1 Svetlana8310   [Матеріал]
Актуальна робота. Вразило як скурпульозно та зрозуміло описано "Оцінка допущеної похибки вимірювання" в лабораторних роботах. Маючи досвід роботи з двома зошитами з лабораторних робіт 7 класу цього року, була вражена. Спершу мені здалося, що Ваші наробки важкуваті для учнів 7 класу. А потім проаналізувавши власний досвід та запропоновані Ваші лабораторні, можу сказати, що додаткові питання та творчі завдання(які ми звикли бачити) можна з легкістю замінити на обчисленя похибок та аналіз власного експеременту(аби обладнання було). Гарна робота!

2 ilonakhlyapova   [Матеріал]
Дякую. Нажаль на уроці за сучасною Програмою бракує часу на виконання робіт в повному обсязі. Навчити обчислювати похибки всіх учнів ніколи!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020