Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:35

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Фізичне виховання та основи здоров’я

Використання рухливих та спортивних ігор на уроках фізичної культури

Використання рухливих та спортивних ігор на уроках фізичної культури

Чаровата Ірина Миколаївна, вчитель фізичної культури, спеціаліст  
Вовк Євген Петрович, вчитель фізичної культуриЗЗШ, спеціаліст ІІ категорії

Контактна інформація про навчальний заклад:

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65.

69068, м. Запоріжжя,  пр. Моторобудівників, 26.

Тел.:(061)278-35-91.

E-mail: school65@ukr.net.

Адреса сайту: http://school65.zp.ua

Директор школи: Чомова Світлана Валеріївна

 

Провідна педагогічна ідея досвіду

Створення системи ігрових занять та вправ для дітей з різними фізкультурними групами здоров'я.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду

Правильно підібрана і правильно проведена спортивна гра приносять очікуваний результат не тільки у розв’язанні поставлених завдань уроку, але й сприяють розвитrу фізичного і духовного в людині, це спосіб життя і спосібформування цілісної особистості.

Науково-теоретична база досвіду

На необхідність використання різноманітних ігор у вихованні здавна звертали увагу видатні вчені, педагоги: Ян Амос Каменський, А.С. Макаренко, К.Д. Ушинський, В.О. Сухомлинський. Про окремі аспекти рухливих ігор у вихованні дітей говориться у працях Вільчковського Е.С., Воробей Г.В., Мудрика С.Б., Цьося А.В., які розкривають вплив ігор на гарт, як діалектичну єдність фізичної та духовної стійкості  школярів.

Стисла анотація досвіду

На своїх уроках ми впроваджуємо різноманітні завдання для учнів з різними групами здоров'я. Зокрема, використовуємо активні форми та методи навчання: проблемні лекції, застосування комп’ютерних технологій, випереджуючі завдання для учнів, сюжетно-рольові уроки.

Результативність впровадження досвіду 

Підвищення зацікавленості учнів з підготовчою та спеціальною групою здоров'я в заняттях фізичною культурою як на уроках, так і у вільний час. Зміцнення стану здоров'я та отримання значних результатів в змаганнях різних рівнів у  підлітків з основною групою.

Репрезентація досвіду

Педагогічна рада ЗЗШ № 65, методична виставка ЗЗШ№65,  «Методична скарбничка» на сайті ЗЗШ№65.

Посилання на матеріал: https://drive.google.com/file/d/0B2Rn__Y5-eJNVkppOVhxbThLTE0/view?usp=sharing

 

 

 



Джерело: https://drive.google.com/file/d/0B2Rn__Y5-eJNVkppOVhxbThLTE0/view?usp=sharing
Категорія: Фізичне виховання та основи здоров’я | Додав: tetyana013 (21.01.2016)
Переглядів: 621 | Коментарі: 2 | Теги: Шевченківський район | Рейтинг: 1.0/38
Всього коментарів: 2
1 IrinaVid   [Матеріал]
Дякую.Дуже актуальний та цікавий матеріал. Справді зараз дуже складно "відтягнути" дитину від комп *ютера, а зацікавити спортивними заняттами, де треба прикласти вольове зусилля-майже неможливо.Поданий матеріал дозволяє мотивувати дітей, викликає інтерес до занять. Особливо сподобались такі форми роботи, як  форсоване тренування та зустрічі із спортсменами.

2 kotiy_natasha   [Матеріал]
Ваш союз даёт очень благотворные результаты!!! hands

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020