Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 21:51

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Фізичне виховання та основи здоров’я

Виховання лідерських якостей школярів під час проведення занять з ігрових видів спорту

Виховання лідерських якостей школярів під час проведення занять з ігрових видів спорту

 

Терчиєва Світлана Володимирівна, 
вчитель фізичного виховання


Патрушева Ірина Анатоліївна,
заступник директора з НВР

Запорізький колегіум «Елінт» Запорізької міської ради Запорізької області
директор: Зайковська Олена Анатоліївна
Адреса школи:м.Запоріжжя, вул. Маршала Чуйкова, 29
тел.: 061 283 60 40
email: kelint1@ukr.net
сайт школи: http://elint.com.ua/

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду
Наданий досвід вчителя висвітлює технологію виявлення та розвитку лідерських якостей колегіантів під час уроків фізичного виховання та у позанавчальний час.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
У спортивній практиці мають місце різні способи організації групової спортивної діяльності колективу. Будь-яка спортивна команда завжди має свого лідера, організатора, а інколи, залежно від характеру спортивної діяльності, - навіть не одного, а декількох. В ігрових командних видах спорту є різні типи організаторів: офіційне керівництво - тренер команди, капітан команди та неофіційне керівництво - лідер команди, лідер ланки або ігрової лінії, якого часто називають "диригентом", "диспетчером" команди (ланки). Офіційне керівництво та лідерство це одна з форм управління колективом для досягнення максимального результату при вирішені поставлених завдань. Функції керівництва полягають в організації співробітництва всередині колективу між його членами та колективу з іншими соціальними групами. 

Науково-теоретична база досвіду
Сучасні дослідники Т. Вежевич, В. Сбитнєва, О. Хмизова, В. Ягоднікова та ін. розглядають різні форми виховання лідерських якостей школярів, такі як факультативні заняття, тренінги, учнівське самоврядування тощо.

Стисла анотація досвіду
Ми розглядаємо технологію виховання лідерських якостей школярів як спосіб організації виховного процесу на уроках фізичної культури, що відображає внутрішній зв’язок його елементів і характеризує взаємовідносини педагога і вихованців. Ефективність технології залежить від умілого використання методів досягнення відповідних цілей. Основна мета такої технології виховання – перетворення вихованця на активний суб’єкт самовиховання, діяльності шляхом створення такої системи виховання таких впливів, яка максимально враховує його психологічні закономірності й індивідуальні особливості.

Результативність впровадження досвіду
Нами, протягом п’яти років, були проведені дослідження, метою яких було вивчення впливу системи учнівського самоврядування на розвиток творчих здібностей учня.
На основі отриманих результатів ми дійшли висновку, що діяльність органів самоврядування сприяє розвитку творчої особистості учнів, соціальних якостей людини. Вона спонукає дитину до осмислення власної ролі у життєдіяльності колективу і є реальним фактором формування демократичних, правових засад і традицій у міжособистісному спілкуванні старшокласників, їх підготовки до розбудови громадського суспільства нашої України. І нарешті учнівське самоврядування є організацією, що складається з учнів, створена учнями й існує для учнів.

Репрезентація досвіду
Проблема виховання лідерських якостей школярів під час проведення занять з ігрових видів спорту викликає зацікавленість у вчителів Ленінського району. У цьому ми переконалися під час проведення засідань районного методичного об’єднання вчителів фізичної культури.

Посилання на матеріал  
https://drive.google.com/folderview?id=0BzslYxBMyf1RdjdoZjgzeUpWSjQ&usp=sharing

Категорія: Фізичне виховання та основи здоров’я | Додав: LeninRMO (22.01.2016)
Переглядів: 1138 | Коментарі: 7 | Рейтинг: 1.0/59
Всього коментарів: 7
7 giagia1954  
Гарний досвід. Корисний, цікавий. Дякую.

6 mamabil  
Виховання лідерських якостей особистості в колегіумі на уроках фізичної культури - це дійсно важлива і об'єктивна потреба і суспільства, і самого учня, тому так тримати! Успіхів Вам!



5 alenochka645  
Розвиток лідерських якостей впливає на формування справжньої особистості!

4 olena1972olena  
Проблема виховання лідерських якостей школярів під час проведення занять з ігрових видів спорту вдало розв язується протягом останніх років в колегіумі. Дякуємо вчителям за цікавий досвід та плідну роботу!

3 nadinlog  
Досвід актуальний і корисний, особливо класним керівникам!

2 victoriap240991a  
Виявлення та розвиток лідерських якостей колегіантів  є дуже перспективним напрямком. Цікавий  та  сучасний  матеріал.

1 днепряночка  
Впевнена, що цей досвід буде корисним вчителям фізичної  культури  та  класним керівникам, бо виховання лідерських якостей учнів - тема актуальна та цікава.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024