Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:07

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Фізичне виховання та основи здоров’я

Сутність впровадження здоров’язберігаючих і здоров’яформуючих технологій на уроках фізичної культури

Сутність впровадження здоров’язберігаючих і здоров’яформуючих технологій на уроках фізичної культури

 

Приходько Людмила Олександрівна,
Вчитель фізичної культури, вища категорія

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №81 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор школи: Крук Р.М.


Адреса школи: Істоміна, 18
Тел. (061) 223-62-87
е-mail: znz@yandex.ua

 

 


Провідна педагогічна ідея досвіду
Наданий досвід роботи вчителя висвітлюєте, що  впровадження здоров’язберігаючих і здоров’яформуючих технологій на уроках фізичної культури формує в учнів необхідні знання, вміння та навички здорового способу життя, навчити їх використовувати отриманні знання в повсякденному житті.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
Спостерігається стійка тенденція до зниження рівня здоровя населення україни. Це призвело до того, що на сьогодні в державі середня тривалість життя громадян на 10-12 років нижча, ніж в країнах ЄС. В Україні зафіксовано один із найвищих у світі показників природного зменшення населення. За останні 15 років унаслідок депопуляції численність населення України скоротила більш на 5млн. осіб.
Особливою загрозою для майбутнього країни є низький стан здоров’я і спосіб життя дітей і молоді. Кожна п’ята дитина народжується з відхиленням здоров’я. У 90% школярів діагностуються різні захворювання. 
Після закінчення школи у підлітків починаються виявлятися такі захворювання як діабет, гіпертонія, атеросклероз та інші.
Така ситуація становить реальну загрозу генофонду нації, безпеці України та стала пріоритетною проблемою загальнодержавного значення і вимагає адекватного рішення. Тому сьогодні в нашій країні цілеспрямовано і послідовно формується державна політика щодо здоров’я нації, здорового способу життя. Сучасна українська школа повинна передавати молодому поколінню досвід і знання як зберігати й зміцнювати своє здоров’я.
Тому актуальність роботи полягає у необхідності формування основ здорового способу життя учнів, фізичного розвитку, яке є передумовою гармонічного стану сучасної людини.


Науково-теоретична база досвіду
У досвіді використано провідні ідеї та власний досвід вчителя по впровадження здоров’язберігаючих і здоров’яформуючих технологій на уроках фізичної культури. 


Стисла анотація досвіду
Сутність здоров’язберігаючих та здоров’яформуючих технологій постає в комплексній оцінці умов виховання і навчання, які дозволяють зберігати наявний стан учнів, формувати більш високий рівень їхнього здоров’я, навичок здорового способу життя, здійснювати моніторинг показників індивідуального розвитку, прогнозувати можливі зміни здоров’я і проводити відповідні психолого-педагогічні, корегувальні, реабілітаційні заходи з метою забезпечення успішності навчальної діяльності та її мінімальної фізіологічної «вартості», поліпшення якості життя суб’єктів освітнього середовища. 


Результативність впровадження досвіду
Проаналізувавши причини виникнення проблеми слабкого здоров’я учнів та обґрунтувавши необхідність її розв’язання в співпраці з медичною сестрою школи було проаналізовано стан здоров’я дітей за їх індивідуальними картами.
З кожним роком моніторинг здоров’я учнів погіршується на 1-2%, тому виникла загальна потреба покращити фізичне, психологічне та розумове здоров’я вихованців, і я почала працювати над проблемою.
Відповідно до вимог програми «Фізична культура» мною була розроблена система фізкультурно-оздоровчих заходів, які приводять до зміцнення здоров’я та профілактики захворюваності, формують більш високий рівень культури здоров’я учнів.


Репрезентація досвіду
Традиційними в школі є загальношкільні і родинні спортивні свята, а також спортивні змагання з різних видів спорту між класами та школами району. Щорічно в вересні та травні «День здоров’я» відбувається на шкільному стадіоні з використанням під час проведення естафет навичок сформованих під час вивчення модуля «Легка атлетика», спортивні змагання в спортивному залі - «Ну-мо хлопці!», «Мама, тато, я - спортивна ми сім’я»,
Розподіл учнів по групах здоров’я (основна, підготовча, спеціальна), також дозволяє впроваджувати на уроці індивідуальні форми та методи роботи.


Посилання на матеріали: http://znz81.zp.ua/

Категорія: Фізичне виховання та основи здоров’я | Додав: LeninRMO (22.01.2016)
Переглядів: 1206 | Рейтинг: 1.0/98
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020