Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 28.03.2024, 09:00

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Фізичне виховання та основи здоров’я

Підвищення мотивації до здорового способу життя, виховання відповідальності до власного здоров’я засобами впровадження оздоровчих систем.

Підвищення мотивації до здорового способу життя, виховання відповідальності до власного здоров’я засобами впровадження оздоровчих систем та нетрадиційних вправ на уроках фізичного виховання

 Резніченко Алла Вікторівна, учитель фізичної культури, спеціаліст вищої категорії,  вчитель-методист, майстер спорту зі спортивної гімнастики.

 Лобко Лілія Миколаївна, учитель фізичної культури, спеціаліст вищої категорії,  старший вчитель.

 Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія№27  Запорізької міської ради Запорізької  області

  Адреса гімназії: 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 15-а, т.34-22-91

  Директор  гімназії: Гашенко Людмила Дмитріївна

   e-mail:ogg27@ukr.net

   gimnasiya 27.at.ua

Провідна педагогічна ідея досвіду: Корекція та компенсація вад фізичного та психічного розвитку дитини через використання в практичній діяльності учнів оздоровчих систем та нетрадиційних вправ.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Погіршення здоров’я дітей шкільного віку в Україні нині стало не тільки медичною, але й серйозною педагогічною проблемою, оскільки ускладнює процес навчання, знижує якість, уповільнює психічний і фізичний розвиток дітей, викликає відхилення в їхній соціальній поведінці. Тому на уроках фізичної культури поряд із традиційними методами навчання варто використовувати нетрадиційні методики фізичного виховання. Це вправи з йоги, мудри, точковий масаж та пальцьові вправи, вправи адаптаційної гімнастики. Вони дають профілактичний, терапевтичний та психотерапевтичний ефект.

Науково-теоретична база досвіду: Основою для впровадження оздоровчих систем та нетрадиційних методів фізичного виховання були методичні посібники  Ю.Г.Золотарьова, У.Вей Сіня, Цуцумі Йосиро, Ж.К.Холодова, Адама Дж.Джексона, О.Горохова, Н.М.Цимбал, Є.І.Гонікман, М.М.Іванова та інших.

Стисла анотація досвіду: Робота з дітьми в нашій гімназії спрямована на виконання одного з головних завдань здоров’язберігаючої діяльності – формування в дітей мотивації і потреби в здоровому способі життя, збереження і зміцнення фізичної, психологічної, соціальної і духовної складових здоров’я. У роботі з дітьми використовується сукупність вмінь (гностичних, прогностичних, комунікативних, організаторських), якість засвоєння яких необхідна у навчанні й вихованні учнів. Впроваджуються оздоровчі системи та нетрадиційні методи фізичної культури: вправи з йоги, мудри, точкового масажу та пальцьові вправи, вправи адаптаційної гімнастики, які доступні, прості, мають позитивний емоційний настрій, захоплюючий інтерес. Ці вправи впливають на травлення, серцево – судинну, дихальну та нервову систему, на систему виділення та увесь руховий апарат, знімають втому та підвищують працездатність, знімають нервово–емоційне навантаження.

У роботі використовується рейтингова система оцінювання, яка організовує і стимулює систематичну навчальну діяльність учня, посилює мотиваційний компонент, формує самостійність виконання фізичних вправ  задля самовдосконалення.

Результативність впровадження досвіду: доступність, простота, цілеспрямованість, доцільність, позитивний емоціональний настрій, захоплюючий інтерес, оптимізм, бажання займатися саме цими вправами. Підвищення мотивації до здорового способу життя, виховання в учнів відповідального ставлення до власного здоров’я.

Репрезентація досвіду: виступ на районному МО, на обласній олімпіаді з фізичної культури (ЗДУ), на V Міжнародній науково–практичній конференції (КПУ).

Тегі: технологія, педагогічна технологія, оздоровчі системи,  нетрадиційні методи, фізкультурна освіта, здоровий  спосіб життя, самовиховання учнів, самостійні заняття, вправи «мудри», «Йоги», «Кулі здоров’я», точковий масаж. 

Категорія: Фізичне виховання та основи здоров’я | Додав: jenya2016 (21.01.2016)
Переглядів: 963 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/36
Всього коментарів: 1
1 ogg27  
https://drive.google.com/file/d/0B_vITa6H1vyQUFBqVVJHeG1pcjQ/view?usp=sharing

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024