Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:36

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Фізичне виховання та основи здоров’я

Формування життєвих компетентностей засобами активного застосування дидактичних матеріалів

Формування життєвих компетентностей засобами активного застосування дидактичних матеріалів

Шмирко Сергій Вікторович, вчитель основ здоров’я, спеціаліст вищої категорії 

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 97 Запорізької міської ради Запорізької області
 
директор – Цинкуш Павло Володимирович
 
69118, м. Запоріжжя, 
пр.. 40-річчя Перемоги, 27. 
Телефон (0612) 18-69-73. 
Електронна пошта: zp.school97@gmail.com 
 

Провідна педагогічна ідея досвіду: створення  оптимальних умов для формування життєвих компетентностей учнів  засобами активного застосування дидактичних матеріалів. Досвід має практичне значення і рекомендується для впровадження в практику роботи ЗНЗ. 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:

визначається цілеспрямованим висвітленням проблеми використання навчально - дидактичних матеріалів з основ здоров'я  засобами активного застосування дидактичних матеріалів, а також пов'язано з сучасними пріоритетами державної політики в галузі освіти (впровадження нового Державного стандарту), україномовного освітнього і культурного простору; з необхідністю зумовлених досвідом перетворень у педагогічному процесі для подальшого підвищення якості освітньої роботи. 

Науково-теоретична база досвіду: система  викладання  предмета  ґрунтується на творчому  використанні фундаментальних  досліджень Аванесова  B.C., Булах І. Є., Анастазі А. щодо  тестування знань учнів.

Стисла анотація досвіду: на своїх уроках я впроваджую  тестові завдання,  у  змісті яких визначається рівень навчальних досягнень з конкретної теми,  з певного блоку навчального матеріалу. Досвід комбінаторний, поєднує розробки відомих фахівців Будаха І.Є., Анастазі А., Аванесова В.С. та враховує вимоги концепції Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), Організації Об’єднаних націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) та Дитячого Фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) висуваються вимоги до ефективного навчання здорового способу життя і безпечної життєдіяльності учнів на засадах розвитку життєвих навичок. Для досягнення цієї мети сучасні стандарти високоякісної освіти передбачають організацію моніторингового навчання та оцінювання його результатів.  

Результативність впровадження досвіду: Система роботи дозволяє інтенсифікувати процес навчання, вільно варіювати часом в межах даної теми. З’являється можливість для здійснення індивідуального підходу до дітей, диференційованої роботи, що дає можливість враховувати індивідуальні інтереси та здібності дітей; вчасно усувати прогалини у знаннях. 

Репрезентація досвіду: досвід було репрезентовано у  Запорізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 97 (виступ на педраді) та засіданні районного методичного об’єднання вчителів основ здоров'я (під час проведення семінару «Впровадження інноваційних технологій на уроках основи здоров’я.»).  

Тегі:  тести, дидактичний матеріал, основи здоров'я, 5 клас, самостійна робота, рівень знань, валідність тестів, тестові завдання.

Посилання на матеріал: http://umni4ka.ucoz.ua/blog

http://kotikzp1019.blogspot.com

Категорія: Фізичне виховання та основи здоров’я | Додав: kommun (21.01.2016)
Переглядів: 789 | Рейтинг: 1.0/84
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020