Формування життєвих компетентностей засобами активного застосування дидактичних матеріалів
Шмирко Сергій Вікторович, вчитель основ здоров’я, спеціаліст вищої категорії
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 97 Запорізької міської ради Запорізької області
директор – Цинкуш Павло Володимирович
69118, м. Запоріжжя,
пр.. 40-річчя Перемоги, 27.
Телефон (0612) 18-69-73.
Провідна педагогічна ідея досвіду: створення оптимальних умов для формування життєвих компетентностей учнів засобами активного застосування дидактичних матеріалів. Досвід має практичне значення і рекомендується для впровадження в практику роботи ЗНЗ.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
визначається цілеспрямованим висвітленням проблеми використання навчально - дидактичних матеріалів з основ здоров'я засобами активного застосування дидактичних матеріалів, а також пов'язано з сучасними пріоритетами державної політики в галузі освіти (впровадження нового Державного стандарту), україномовного освітнього і культурного простору; з необхідністю зумовлених досвідом перетворень у педагогічному процесі для подальшого підвищення якості освітньої роботи.
Науково-теоретична база досвіду: система викладання предмета ґрунтується на творчому використанні фундаментальних досліджень Аванесова B.C., Булах І. Є., Анастазі А. щодо тестування знань учнів.
Стисла анотація досвіду: на своїх уроках я впроваджую тестові завдання, у змісті яких визначається рівень навчальних досягнень з конкретної теми, з певного блоку навчального матеріалу. Досвід комбінаторний, поєднує розробки відомих фахівців Будаха І.Є., Анастазі А., Аванесова В.С. та враховує вимоги концепції Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), Організації Об’єднаних націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) та Дитячого Фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) висуваються вимоги до ефективного навчання здорового способу життя і безпечної життєдіяльності учнів на засадах розвитку життєвих навичок. Для досягнення цієї мети сучасні стандарти високоякісної освіти передбачають організацію моніторингового навчання та оцінювання його результатів.
Результативність впровадження досвіду: Система роботи дозволяє інтенсифікувати процес навчання, вільно варіювати часом в межах даної теми. З’являється можливість для здійснення індивідуального підходу до дітей, диференційованої роботи, що дає можливість враховувати індивідуальні інтереси та здібності дітей; вчасно усувати прогалини у знаннях.
Репрезентація досвіду: досвід було репрезентовано у Запорізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 97 (виступ на педраді) та засіданні районного методичного об’єднання вчителів основ здоров'я (під час проведення семінару «Впровадження інноваційних технологій на уроках основи здоров’я.»).
Тегі: тести, дидактичний матеріал, основи здоров'я, 5 клас, самостійна робота, рівень знань, валідність тестів, тестові завдання.
Посилання на матеріал: http://umni4ka.ucoz.ua/blog
http://kotikzp1019.blogspot.com
|