Тема: Динаміка розвитку фізичних якостей у школярів 14-15 років на протязі року.

Москаленко Анастасія Марківна, вчитель фізичної культури
Контактна інформація про навчальний заклад:
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 85
Директор: Іванова Олена Геннадіївна
69021, Запоріжжя, пров. Економічний, 5,
тел. 212-67-76,
e-mail: zosh85@meta.ua
Провідна педагогічна ідея досвіду: викликана потребою вдосконалення навчального процесу школярів у зв’язку з підвищенням вимог до фізичної підготовки учнів старшої школи. Загальноосвітні школи всіх рівнів за чіткою організацією їх роботи та високою якістю педагогічної діяльності викладацького складу є найбільш ефективними базами для залучення дітей, підлітків та юнаків до систематичних занять спортом та здорового способу життя. Практика роботи шкіл, аналіз їх діяльності свідчать, що фізична підготовка школярів та перспективи її вдосконалення тісно пов’язані з використанням науково обґрунтованих методичних положень спортивного тренування на всіх етапах багаторічної підготовки. Використання сучасних засобів і методів підготовки, ефективна система контролю підготовленості є підґрунтям для досягнення високого рівня фізичного розвитку дітей та підлітків.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: у роботі подана характеристика структури навчально-тренувального процесу, засобів і методів підготовки, навантаження та адаптації в процесі занять з фізичного виховання. Викладено матеріал щодо засвоєння учнями 8-9 класів базової техніки легкоатлетичних дисциплін, та складання ними нормативів, передбачених шкільною програмою. Також подано відомості про зміни рівня підготовленості учнів на початку дослідження (4 чверть 8 класу) та наприкінці (кінець 1 чверті 9 класу).
Науково-теоретична база досвіду: Робота виконувалася у відповідності з навчальними планами, затвердженими Міністерством освіти і науки України з використанням наукової літератури, зазначеної у списку використаних джерел. Зокрема, спиралися на матеріали досліджень Л.В. Волкова, В.І Воронової, Ю.К. Гавердовського, В.Н. Платонова тощо.
Стисла анотація досвіду: на своїх уроках я впроваджую групові та індивідуальні форми засвоєння та вдосконалення техніки виконання вправ, проводжу з учнями додаткові секційні заняття, застосовую самооцінку учнів у якості провідного фактору оцінювання особистих досягнень школярів. Використання зазначених методів формує в учнів уміння самостійно оцінювати свій рівень фізичної підготовки та стимулює до додаткових занять з метою покращення спортивних результатів.
Результативність впровадження досвіду: у роботі подано практичні результати застосування згаданих підходів у вигляді порівняльної таблиці із результатами складання учнями основної групи нормативів з легкої атлетики.
Репрезентація досвіду: на засіданні РМЦ вчителів фізичного виховання.
Посилання на матеріал: http://pedvistavka-zav-zp.blogspot.com/p/blog-page_66.html
|