Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 05:47

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Фізичне виховання та основи здоров’я

Баскетбол як базовий модуль в реалізаціі програми з фізичної культури

Баскетбол як базовий модуль в реалізаціі програми з фізичної культури

Єгорова Людмила Федорівна, вчитель фізичного вихованння, вища категорія, старший вчитель

Запорізька загальноосвітня школа I-IIIступенів №84 Запорізької міської ради Запорізької області,

Директор: Діденко Зоя Василівна,

Адреса: 69104, 16-А, м. Запоріжжя, вул. Північнокільцева,

Телефон:  (0612) 769-80-34,

E-mail: school84.zp.ua@gmail.com

Сайт: http://school84.zp.ua

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Формування у дітей потреби в повсякденних заняттях фізичними вправами є першочергове завдання кожного вчітеля. Для вирішення такої глобальної проблеми найбільш ефективними засобами є, перш за все, спортивні ігри. Баскетбол є одним із засобів фізичного розвитку і виховання молоді.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Одним з ефективних засобів фізичного виховання учнів є баскетбол.

Завдяки чималій різноманітності й доступності його вправ, усебічному впливу на організм і оздоровчій спрямованості багато вчителів фізичної культури і школярів з-поміж багатьох спортивних ігор надають перевагу вивченню саме навчального матеріалу з баскетболу. Заняття баскетболом сприяють гармонійному розвитку учнів, комплексному і різнобічному впливу на організм, покращенню здоров’я.

Баскетбол - одна з найпопулярніших ігор в нашій країні. Для неї характерні різноманітні рухи; ходьба, біг, зупинки, повороти, стрибки, ловіння, кидки і ведення м'яча, здійснювані в єдиноборстві із суперниками. Такі різноманітні рухи сприяють поліпшенню обміну речовин, діяльності всіх систем організму, формують координацію.

Закріплення досягнутих результатів і подальше підвищення рівня спортивної майстерності тісно переплітаються з масовою оздоровчою роботою і кваліфікованою підготовкою резервів з найбільш талановитих юнаків та дівчат.

Різноманітність технічних і тактичних дій гри в баскетбол і власне ігрову діяльність мають унікальні властивості для формування життєво важливих навичок і вмінь школярів, всебічного розвитку їх фізичних і психічних якостей. Освоєні рухові дії гри в баскетбол і сполучені з ним фізичні вправи є ефективними засобами зміцнення здоров'я та рекреації і можуть використовуватися людиною протягом усього його життя в самостійних формах занять фізичної культури.

Баскетбол є захоплюючою атлетичною грою, що представляє собою ефективний засіб фізичного виховання. Не випадково він дуже популярний серед школярів. Баскетбол, як важливий засіб фізичного виховання та оздоровлення дітей, включений у загальноосвітні програми середніх шкіл.

Наукова-теоретична база досвіду: Використання перспективного педагогічного  досвіду управління інноваційним процесом  розробок  і освоєння педагогічних технологій, публікацій науковців і педагогів – практиків.

Стисла анотація досвіду: Виховати особистість - людину нового покоління - завдання нашого педколективу та вчителів фізичного виховання. Особисто я вважаю, що в школі немає такого предмета, крім фізичної культури, який міг би так наочно показати учням особливості свого організму, навчити методам загартування, рухової підготовки.

Рішення цієї актуальної проблеми залежить від уміння вчителя навчити учнів використовувати засоби фізичної культури для зміцнення свого здоров'я, підтримання високої працездатності, навичок самостійних занять. Однією з основних цілей фізичного виховання в нашій школі є формування в учнів потреби в особистому фізичному самовдосконаленні.  Виходячи з цього, я вважаю, що на сьогоднішній день самою актуальною являється тема акмеологічної освіти та адаптивного навчання.

  В досягненні цієї мети мною були поставлені завдання:

  • виховання в учнів стійкого інтересу до фізичної культури;
  • формування в учнів навичок та умінь самостійних занять;
  • сприяння заняттям фізичною культурою в режимі дня.

Я, як вчитель фізичного виховання, ставлю своєю метою процес і результат самовдосконалення, що виражає високий ступінь розвитку індивідуальних психофізичних здатностей. Як показники фізичної культури особистості виступають: високий рівень усвідомленості цінностей здоров'я й фізичної досконалості, розвинена потреба в регулярних заняттях фізичною культурою, спеціальні знання, розвиненість фізичних яко

Все це, я вважаю требо будувати через розвиток у учнів любові до фізичної культури шляхом використання базового модуля баскетбол, тому що на сьогоднішній день це є однією з найбільш поширених ігор з м’ячем та найбільш придатний до умов в нашій школі.

Результатівність впровадження досвіду:

Перше місто серед шкіл райвно:

«Старти надій»

2011, 2012, 2013, 2014 , 2015 роки

«Веселі старти»

І місто- 2011, 2012, 2013роки,

2014р-ІІ місто

Міська

легкоатлетична естафета

ІІ місце (2011,2012,2013,2015роки)

Олімпіада по фізичної культурі серед шкіл райвно:

2013р-ІІ місце (Юнісова М)

2014,2015р-І місце (Юнісова М),

2015р- Козацький А.

2014р-І місце ( Владов В),

2014р І місце серед шкіл Запорізької області !

2014р-ІІІ місто в районному конкурсі кабінетів

Загальна спартакіада школярів серед шкіл райвно:

І місто - 2010,2011,2013,2014,2015 роки

Рейтинг методичної діяльності за 5 років

2009-2010 рр  - 8

2010-2011 рр  - 8

2011-2012 рр  - 4

2012-2013 рр  - 9

2013-2014 рр  - 5

2014-2015рр  - 8

Посилання на матеріал: http://school84.zp.ua/index.php/2012-07-22-15-35-57/metodychna-robota/profesiini-konkursy

Категорія: Фізичне виховання та основи здоров’я | Додав: kommun2 (25.01.2016)
Переглядів: 2728 | Рейтинг: 1.0/209
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024