Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [95]
Дошкільна освіта [66]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:35

Головна » Статті » 2015 КО: початкова та дошкільна » Початкова освіта

Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках математики

Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках  математики як один із шляхів розвитку математичної компетентності молодших школярів

 

 Бондаренко Лариса Євгенівна
вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії.
Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ст. №100 Запорізької міської ради Запорізької області.
Директор: Доновський Сергій Миколайович.
Адреса школи: 69096, м. Запоріжжя, вул. Ладозька, 2а.
тел. (061) 224-77-25
e-mail: sh-100@ukr.net; zsh100zp@gmail.com
http://schkola100-zaporozhye.jimdo.com/

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду:

наданий досвід роботи вчителя висвітлює суть інтерактивного навчання на уроках математики, розглянута послідовність роботи під час інтерактивних вправ, як вони впливають на всебічний розвиток дитини, якість засвоєння матеріалу.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:

тема витікає з вимог Держстандарту початкового загального навчання і передбачає шляхи реалізації в практичній діяльності всебічного розвитку і виховання особистості дитини через формування в учнів бажання і вміння вчитися. Актуалізація інтерактивного навчання зумовлена реалізацією галузевого підходу в освіті, зорієнтованого на  формування творчої особистості, здатної до саморозвитку, де розширюються пізнавальні можливості учня, де учитель – організатор-консультант.


Науково-теоретична база досвіду:

наукові праці сучасних українських та зарубіжнихпедагогів: Ю. Бабанського, В. Біблера, І. Зязюна. Теоретичні та практичні розробки в цій галузі належать В. Гузєєву, Л. Пироженко, О. Пометун, А. Фасолі. Розробкою елементів інтерактивного навчання займалися В. Сухомлинський, Ш. Амонашвілі, В. Шаталов, Є. Ільїн, С. Лисенкова.


Стисла анотація досвіду:

в наданих матеріалах досвіду розкриті засоби, зміст, форми і прийоми активізації інтерактивних методів навчання на уроках математики. Провідною ідеєю, що витікає з даного досвіду є те, що процес засвоєння нового повинен бути цікавим, приносити радість пізнання. Мета досвіду: обґрунтувати та експериментально виявитиефективність використання інтерактивних методів навчання  у процесі урочної діяльності щодо забезпечення формування  компетентної особистості. 


Результативність впровадження досвіду:

(за показниками вступного і кінцевого моніторингів у технологічних картах) мною були протягом двох років проведені дослідження, метою яких було вивчення пізнавальних можливостей учнів, залучення до участі в інтерактивних конкурсах, розроблено систему уроків з використанням інтерактивних методів навчання, систематизовано дидактичні матеріали з метою залучення учнів до творчої роботи не на запам’ятовування, а на вдумливий, творчий процес пізнання світу, на постановку проблемних завдань та пошук їх вирішення.На основі отриманих результатів я дійшла висновку, що засвоєння матеріалу покращилось, підвищились результати успішності учнів на уроках математики.


Репрезентація досвіду:

проблема викликає зацікавленість у вчителів початкових класів. В цьому я переконалася на засіданнях кафедри, методичного об’єднання, присвячених даній темі. Виступ на ШМО вчителів початкових класів на тему: «Розвиток творчих здібностей молодших школярів за допомогою використання інтерактивних технологій в урочній та позаурочній роботі».


Посилання на матеріал:
http://schkola100-zaporozhye.jimdo.com/%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D0%BC/%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0/?logout=1

https://drive.google.com/file/d/0BwVp9rVVSPsXOFI2T2xGM1E2RzQ/view?pref=2&pli=1

 

Категорія: Початкова освіта | Додав: LeninRMO (03.01.2016)
Переглядів: 836 | Рейтинг: 1.0/34
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020