Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [95]
Дошкільна освіта [66]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:51

Головна » Статті » 2015 КО: початкова та дошкільна » Початкова освіта

Розвиток творчого потенціалу молодших школярів на уроках літературного читання та мови

Розвиток творчого потенціалу молодших школярів на уроках літературного читання та мови

 

Ісаченко Олена Олегівна,
 вчитель вищої категорії, старший вчитель
Запорізька гімназія №50 Запорізької міської ради м. Запоріжжя
Директор: Гузеватий Андрій Юрійович
Адреса:  69006 м. Запоріжжя, вул. Богдана Хмельницького,22 .

т. (061)236-73-27
gimnasium-50@mail/ru
gymnasium.50.zp.ua


Провідна педагогічна ідея досвіду:
        Розвиток творчого потенціалу сприяє реалізації можливостей учнів в усіх сферах життя, їхньому духовному вдосконаленню, доступу до джерел культури, науки, літератури, мистецтва, традицій, розвитку національної самосвідомості, вихованню особистості. Відтак формування творчої компетентності школярів набуває важливого значення на сучасному етапі. Надзвичайно вагомим у викладанні рідної мови є підвищення мовленнєвої культури учнів, формування в них навичок мовленнєвої діяльності в будь-якій сфері життя, розвиток творчого потенціалу як один з факторів гармонійного розвитку  дитини.


Актуальність і перспективність досвіду:
     Низький рівень розвитку творчих умінь та навичок молодших школярів пояснюється недостатньою розробленістю технології формування й удосконалення комунікативних умінь і навичок. У молодших школярів досить мало життєвого досвіду, водночас досить багато можливостей доступу до інформаційних технологій. Тому дитину треба вчити підходити до усвідомлення нових знань різних галузей творчо, нестандартно, по-новому.  
У запропонованому досвіді роботи я розкриваю систему розвитку творчої компетентності учнів на уроках  мови та літературного читання.


   Науково-теоретична база досвіду :
Особистий педагогічний досвід оснований на використанні науково-методичних робіт сучасних вітчизняних і зарубіжних науковців,вчених-методистів, які займаються теоретичними питаннями системи розвивального навчання з напрямком на розвиток творчих якостей: І.П Волков, Г.С.Альтшуллер, І.П.Іванов та інші.


Стисла анотація досвіду
     У своїй роботі я обгрунтовую конкретні проблеми, які зумовили необхідність узагальнення саме цього досвіду, описую змістову значущость досвіду й можливих варіантів його реалізації в навчально-виховному процесі.
На уроках мови я впроваджую цей педагогічний  досвід в динаміці його розвитку, використовуючи при цьому різні методи.
    У роботі продемонстровано  матеріали, які відображають досвід роботи :
 - методичні розробки, доповіді, виступи на засіданнях методоб'єднання, 
 - творчі роботи досвіду;
 - зразки дидактичного, роздаткового матеріалу, виготовленого мною та учнями;
 - зразки учнівських творчих робіт;


Репрезентація досвіду: 
     Виступи на засіданні ШМО.
     Проблема розвитку творчого потенціалу молодших школярів викликає зацікавленість у вчителів початкової ланки. В цьому я переконалась на засіданнях кафедри вчителів початкової школи.

Посилання на матеріали: http://gymnasium50.zp.sch.in.ua/

 

Категорія: Початкова освіта | Додав: LeninRMO (03.01.2016)
Переглядів: 954 | Рейтинг: 1.0/136
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020