Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [95]
Дошкільна освіта [66]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 29.03.2024, 11:19

Головна » Статті » 2015 КО: початкова та дошкільна » Початкова освіта

Інтерактивні технології навчання на уроках в початкових класах

Інтерактивні технології навчання на уроках в початкових класах

 

Петрушко Альона Миколаївна,
 

 вчитель початкових класів, ІІ категорія
 Запорізька ЗОШ І-ІІІ ст. № 73
 м. Запоріжжя вул. Дудикіна, 16А
                                            
Директор: Ткачова Лариса Петрівна

тел. +380 612 247 762 

e-mail: shcola73@yandex.ru

 


 

Провідна педагогічна ідея досвіду
Сучасне життя потребуєактивної творчої особистості. Виховати її можна лише впроваджуючи у педагогічну практику стратегії розвитку критичного мислення. Завдання цієї стратегії полягає у „пробудженні свідомості”, коли молода людина усвідомлює реалії, що оточують її, і шукає шляхи розв’язання проблем. 
Такий підхід співзвучний  концепції особистісно-орієнтованого навчання і нерозривно пов’язаний із застосуванням активних та інтерактивних технологій.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду 
Існує велика кількість активних та інтерактивних технологій навчання – проблемна лекція, парадоксальна лекція, евристична бесіда, пошукова лабораторна робота, розв’язання ситуаційних задач, колективно групове навчання, ситуативне моделювання. Вони можуть бути використані на різних етапах уроку: під час первинного оволодіння знаннями, під час закріплення й удосконалення, під час формування вмінь та навичок. Їх можна застосовувати також як фрагмент заняття для досягнення певної мети або ж проводити цілий урок з використанням окремої технології.


Науково-теоретична база досвіду
Впровадження нових технологій у сучасну педагогічну практику просувається дуже повільно, перш за все, із-за недосконалості сучасних технологій управління освіти в цілому та технологій управління процесом впровадження інновацій зокрема.
Теоретичний і дидактичний аспекти нових технологій навчання вже достатньо розроблені та висвітлені в роботах М.Башмакова, В.Беспалька, Л.Буркової, В.Лозової, Г.Селевка, О.Пєхоти та ін. вітчизняних й зарубіжних вчених.


Стисла анотація досвіду
Для успішного впровадження технологій розвивального навчання необхідно пам’ятати, що уроки мають захоплювати учнів, пробуджувати в них інтерес до самостійного мислення та дій. Тому дуже важливо на початку заняття створити позитивну психологічну атмосферу, яка сприятиме розвитку особистості. Дітей потрібно вразити, здивувати, зацікавити та інтригувати.


Результативністьвпровадженнядосвіду

  1. Значно піднявся рівень пізнавальної активності учнів на уроках. Діти активно приймають участь в розв’язанні проблемних ситуацій, вміють ставити питання, висловлюють свою думку, вміють розмірковувати.
  2. В порівняні з першим класом у другому вже значно зросла пізнавальна самостійність учнів. Зросла на 48% кількість учнів, які читають книги у шкільній бібліотеці. Школярі зацікавлено ставляться до дитячих енциклопедій, вміють працювати зі словниками.
  3. Дослідження шкільного психолога показали, що при проведені тесту «Сходинки», діти адекватно визначають рівень самооцінки, особливої уваги приділяють сходинці «Розумовий розвиток».

Репрезентація досвіду 

Результати творчого пошуку були представлені на  шкільному методичному об’єднанні у виступі «Ігрові технології навчання».

Посилання на матеріали:http://znz73.ucoz.ua/index/petrushko_alona_mikolajivna/0-44

Категорія: Початкова освіта | Додав: LeninRMO (03.01.2016)
Переглядів: 2395 | Коментарі: 10 | Рейтинг: 1.0/428
Всього коментарів: 10
10 aleno4ka1888  
Цитата
Посилання на матеріали http://znz73.ucoz.ua/index/kompetentnisna_osvita_pochatkova_ta_doshkilna/0-49


6 Незлючка  
Ознакомившись с работой, считаю, что материал интересный и в последнее время актуален, взят из практических наработок учителя.Хорошая работа

9 aleno4ka1888  
Спасибо!!!

5 Olli  
Шановні "вболівальники"! Автор просто виклала всім відомі факти із різних джерел! Невже це варто 378 голосів?

7 Юлианна  
Замість того, щоб рахувати чужі оцінки, взяли б і виклали свою роботу!Чи тільки й вистачає сил та натхнення на те, щоб людям писати гидоту!!!!

8 aleno4ka1888  
Дякую!!!!

2 simplenatasha777  
Умничка! Очень актуальная работа.

3 aleno4ka1888  
Спасибо большое!!!

1 Девчёнка  
Очень интересная работа! up

4 aleno4ka1888  
Спасибо!!!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024