Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [95]
Дошкільна освіта [66]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:10

Головна » Статті » 2015 КО: початкова та дошкільна » Початкова освіта

Формування мотивації вивчення української мови

Формування мотивації вивчення української мови

 

Кащенко Оксана Михайлівна
учитель початкових класів, вища категорія, старший учитель

Запорізька гімназія №31 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Трапезіна Тетяна Миколаївна
Адреса школи: 69006 м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, 4
тел.:  236-46-10
email: oksana-kvitochka@yandex.ru

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду 
Навчальна діяльність, як і будь - яка інша, проминає найуспішніше там, де вона максимально мотивована.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду 
Мотивація в педагогіці завжди була і є одним з найважливіших компонентів навчання, фундаментом для здійснення всебічного розвитку особистості.
Особистість людина стає поступово, на її формування впливає багато чинників. Серед них провідне місце належить рідній мові, тому що саме вона найглибше пронизує свідомість людини, доносить інформацію про навколишній світ.

Науково-теоретична база досвіду 
Наукові праці:
Ільіна Є. П., Матюхіної  М. В., Савченко О. Я., Гальперіна П. Я.

Стисла анотація досвіду 
Особливо слід  зауважити, що мотиваційний компонент є одним з найважливіших елементів будь – якого навчального процесу в різноманітних навчальних дисциплінах у тому числі й в українській мові. У науково – методичній літературі можна знайти велику кількість чинників, що справляють вплив на мотивацію. Що дає максимальний ефект навчання? Відповідь на це питання залежить від конкретних цілей і умов. Саме бажання відшукати відповідь стало причиною вибору теми, над якою працює автор.

Результативність впровадження досвіду 
Отже, система вправ необхідна для мотивації вивчення української мови наче повітря. Маючи 30 учнів в класі з різним рівнем розвитку і різними індивідуальними особливостями, необхідно отримати прогнозований результат. Тому процес навчання і засвоєння знань мусить бути  для учня бажаним і приємним. Щоб вчитися,  у навчальній ситуації мають працювати «мотиви»,  які спонукають до пізнавальної мети.

Репрезентація досвіду 
Проблема викликає зацікавленість у вчителів початкової школи району, області. В цьому я переконалась на засіданнях методичного об’єднання, присвячених даній темі.

Посилання на матеріали: http://gym31.zp.ua/news/vii-mpvpd-kashhenko-o-m.html

Категорія: Початкова освіта | Додав: LeninRMO (03.01.2016)
Переглядів: 981 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/26
Всього коментарів: 1
1 zgymnasium31   [Матеріал]
Посилання на матеріали досвіду: https://drive.google.com/folderview?id=0BwYIb-7KESxeakxmWXFrSk53LVU&usp=sharing

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020