Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [95]
Дошкільна освіта [66]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 30.04.2024, 02:54

Головна » Статті » 2015 КО: початкова та дошкільна » Дошкільна освіта

Тих днів не померкне слава!

Тих днів не померкне слава!

Довженко Тетяна Миколаївна,  вихователь, спеціаліст 9 розряду, звання «Вихователь-методист»

Санаторний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №129 «Конвалія» Запорізької міської ради, Запорізької області.

Завідувач: Максименко Людмила Володимирівна.

Адреса СДНЗ : 69040 м. Запоріжжя , вул. Ясільна буд.18.

Тел.:  (0612)769-80-59

Е-mail: sdnz129@gmail.com

Провідна педагогічна ідея проекту: Виховувати в кожній дитині морально-патріотичні почуття до Батьківщини, ветеранам війни, воїнам української армії; повагу і почуття подяки до всіх, хто захищає Батьківщину; розширити знання про державні свята та історичну спадщину нашої країни; виховання любові до свого міста, почуття поваги до його історії, традицій людей, які жили і живуть в ньому, бажання долучитися до творення сьогодення і майбутнього малої Батьківщини.                                                     

Обґрунтування актуальності та перспективності проекту: Тема Великої Вітчизняної війни є надзвичайно актуальною у сучасному суспільстві,  сприяє об’єднання, згуртування нашого народу. День Перемоги близький і зрозумілий дітям дошкільного віку, тому що реалізує досить просту, ясну ідею, відому їм по казкам, ідею протистояння добра і зла і фінальної перемоги добра.

9 Травня! Велике свято для нашого народу. День  радості і разом з тим день печалі. В це свято ми вітаємо ветеранів і вшановуємо пам’ять загиблих. Багато десятиліть ця традиція передається з покоління до покоління. І ось зараз вітають ветеранів вже їхні правнуки.

Протягом середнього та старшого дошкільного віку відбувається формування культурно –ціннісних орієнтацій духовно –етичної основи особистості дитини, розвиток її емоцій, відчуттів, мислення, механізмів соціальної адаптації в суспільстві, починається процес національно-культурної само ідентифікації, усвідомлення себе в навколишньому світі.

Науково-теоретична база проекту:

О. І. Уткін  «Тема війни і миру завжди актуальна».

О. Пентій «Надзвичайно важливо нині прищеплювати дітям шанобливе ставлення до воїнів-захисників України.

І. Новосьолова  «Патріотизм-найвищий прояв духовного світу людини».

Н.Андрусич «Майже в кожній родині зберігаються спогади про воєнні часи. Причетність рідних людей до Великої Перемоги сповнює маленькі серця гордістю за своїх дідусів і бабусь, за свій рід, своїх земляків. Так поступово формується почуття власної причетності до страждань і радощі в рідного народу ,що е основою патріотизму.

Стисла анотація проекту: Виховання патріотичних почуттів у дошкільників, відчуття гордості за подвиг свого народу у Великій Вітчизняній війні, поваги до ветеранів.

Виховувати в дошкільників пошану до подвигу загиблих і тих, хто пережив війну. Познайомити з учасниками Великої Вітчизняної війни, виховувати шанобливе ставлення до них.

Виховувати любов до рідного міста шляхом розширення знань про пам’ятні  місця, пам’ятники героям Великої Вітчизняної війни, поглиблювати знання про його історію.

Довести до свідомості дітей що війна – найстрашніше лихо, яке знищує і калічить життя і долі не лише окремих людей, а цілого народу.

Результативність впровадження досвіду: Робота над створенням освітнього проекту надала можливість викликати живий відгук на події воєнних років та почуття глибокої поваги до тих людей, які перемогли в 1945 році. Виховує в дітей відчуття гордості за подвиг свого народу у Великій Вітчизняній війні сприятиме пошані до подвигу загиблих і тих, хто пережив війну, любові до рідного міста ,до рідної домівки та родини. Реалізує просту, ясну ідею, відому дошкільникам по казкам, - ідею протистояння добра і зла і фінальної перемоги добра.

 Ми маємо переконати дітей у тому, що життя -  найвища цінність, і не менша цінність – гідність людини. Не можна в жодному разі знищувати ні те, ні інше. Треба зрозуміти все можливе, щоб допомогти дитині зберегти свою гідність, цінувати власне життя і життя та свободу іншої людини.

Репрезентація досвіду: Проект репрезентовано в дошкільному закладі (2014 р.).

Рецензію заслухано і обговорено на засіданні кафедри дошкільної освіти КЗ «ЗОІППО» ЗОР (Протокол №3 від 19.03.2015р.).

Рецензію заслухано та затверджено на засіданні науково-методичної ради КЗ «ЗОІППО» ЗОР (Протокол №2 від 24.03.2014р.).

Посилання на матеріали:

https://drive.google.com/folderview?id=0BwRCQlj2DNBIUzhpZncySmRCcVk&usp=sharing

http://metoksana.blogspot.com/p/blog-page_20.html

Категорія: Дошкільна освіта | Додав: kommun (22.01.2016)
Переглядів: 769 | Рейтинг: 1.0/25
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024