Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [95]
Дошкільна освіта [66]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.10.2021, 11:56

Головна » Статті » 2015 КО: початкова та дошкільна » Дошкільна освіта

Шляхи реалізації засобів фізичної культури щодо профілактики постави та плоскостопості

Шляхи реалізації засобів фізичної культури  щодо профілактики  постави та плоскостопості

 Ксєндзова Оксана Юріївна,
 інструктор з фізичної культури та фізичного виховання
 кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії»

Дошкільний навчальний заклад (ясла - садок) комбінованого типу  № 175 «Оленка»
Запорізької міської ради Запорізької області
Завідувач ДНЗ № 175:  Яценко Ольга
Адреса: 69093, м. Запоріжжя, вул. Ногіна, буд. 3; 
Телефон  223-62-86. 
E-mail: dnz175@ukr.net    
Сайт ДНЗ: http://dnz175.edukit.zp.ua
 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду:
          Наданий досвід роботи  висвітлює проблему  щодо формування правильної постави та профілактики плоскостопості у дітей дошкільного віку. Формування свідомого ставлення у дітей до здорового способу життя. Забезпечення мотиваційної потреби до застосування  набутих  навичок у повсякденому житті.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
        Актуальність перспективного педагогічного досвіду обумовлена проблемою різних форм порушень постави та плоскостопості. В умовах сьогодення, впровадження комп’ютерних технологій різко знизило рухову активність дітей, як наслідок,  підвищився відсоток  з вадами постави. Вивчаючи стан здоров’я вихованців дошкільного закладу, разом з медичними працівниками, побачила, що декілька років поспіль, відсоток ортопедичної патології тримається на рівні 35-40%. Тому введення профілактичних засобів у повсякденний  режим дошкільника є  актуальним.
Перспектива досвіду залежить від матеріально – технічної бази, а також від бажання  батьків до співпраці з дошкільним навчальним закладом. 

Науково – теоретична база досвіду: 
     Аналіз літературних джерел засвідчує, що формування правильної постави й профілактика плоскостопості є одним з основних оздоровчих завдань фізичного виховання дітей. В даний час існує широкий спектр наукових робіт, присвячених дослідженню змісту  цієї проблеми.  
 Досвід базується на виданнях, публікаціях, методичних розробках Єфименка М., Вавилової Е., Сидорової О., Мірхайдарової Л.Г., та сучасних оздоровчих технологіях адаптованих для  дітей дошкільного віку (завдяки Інтернет ресурсам).

Стисла анотація досвіду:
   Досвід складається:

  • з теоретичної частини: актуальність на сучасному етапі; дослідження вчених відповідно до теми,  результати виявлення порушень постави та  плоскостопості у дітей,  вивчення  шляхів реалізації даної проблеми; представлено комплексне застосування засобів з профілактики постави у системі фізичного виховання з дітьми дошкільного віку, розкрито   основні принципи проведення профілактичних занять
  • з практичної частини:  методичні розробки (комплекси вправ  для дітей різних вікових груп; консультації та рекомендації для вихователів та батьків). 

Результати впровадження досвіду: 
   Мною були, протягом трьох років, проведені вивчення, метою яких було виявлення засобів профілактики постави  та плоскостопості у дітей дошкільного віку.  
 Я дійшла висновку, що розроблені комплекси спеціальних фізичних вправ для профілактики порушень постави і плоскостопості дітей та використання їх у навчально-виховному процесі, дозволяє своєчасно провести ранню діагностику, запобігти появі порушень опорно-рухового апарату та фіксування патології. 
Після відкритих заходів, індивідуальних бесід з батьками,  анкетування батьків було виявлено, що використані мною форми роботи несуть певні наслідки, а саме: більшість батьків, які  небайдуже ставляться до розвитку і виховання своїх дітей, проводять вдома профілактичні комплекси; зросла активність батьків у спільних заходах. 

Репрезентація досвіду: 
           Досвід був репрезентований в дошкільному закладі на засіданні педагогічної ради.
 Виступ  на методичному об’єднанні,  на базі закладу (як презентація).  

Посилання на матеріали:  dnz175.edukit.zp.ua

Категорія: Дошкільна освіта | Додав: LeninRMO (07.01.2016)
Переглядів: 718 | Рейтинг: 1.0/61
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2021