Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [95]
Дошкільна освіта [66]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.10.2021, 12:16

Головна » Статті » 2015 КО: початкова та дошкільна » Дошкільна освіта

Особливості фонетико-фонематичних функцій у старших дошкільників із затримкою психічного розвитку

Тема «Особливості фонетико-фонематичних функцій у старших дошкільників із затримкою психічного розвитку»

Лук'яшко Валентина Григорівна вчитель-логопед, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №167 «Каштан»

завідувач Каплій Галина Миколаївна

вул. Радіаторна, 31

тел.: 236-56-03

email: detskiysad167@mail.ua

 

Провідна педагогічна ідея досвіду Усування недоліків формування фонетико-фонематичних фунцій в дітей із затримкою психічного розвитку у дошкільний період.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду

Полягає у визначенні особливостей стану фонетико-фонематичних функцій старших дошкільників із затримкою психічного розвитку на основі науково обґрунтованого методичного комплексу завдань.

Науково-теоретична база досвіду

У досвіді розкривається поняття «фонетико-фонематичні функції», надається аналіз теоретичних джерел щодо рівня їхньої сформованості у дітей старшого дошкільного віку в процесі онтогенезу та дизонтогенезу

Стисла анотація досвіду

Пропоную комплекс обстеження всієї фонетико-фонематичної сторони мовлення старших дошкільників (особливості фонетичної сторони мовлення, розвиток фонематичного сприймання, стан сформованості фонематичних уявлень та фонематичного аналізу, особливості фонематичного синтезу) та оцінні критерії за допомогою яких визначені загальні рівні виконання завдань дітьми із затримкою психічного розвитку.

Результативність впровадження досвіду

Використання даного комплексу надає можливість змістовно охарактеризувати порушення фонетико-фонематичної системи мовлення старших дошкільників із затримкою психічного розвитку, визначити рівень готовності до засвоєння знань з грамоти, спланувати корекційно-розвиткову роботу.

Репрезентація досвіду

Практичне значення досвіду полягає в тому, що його матеріали розраховані на використання педагогами спеціальних навчальних закладів компенсуючого типу, дошкільних логопедичних пунктів при ДНЗ, працівниками реабілітаційних центрів. Окремі матеріали комплексу можуть використовуватись педагогами груп загального розвитку, вчителями дошкільних відділень і підготовчих класів загальноосвітніх шкіл.

Виступ на педагогічній раді ДНЗ, практичному семінарі для вчителів-логопедів ДНЗ, презентація досвіду на районному методичному об’єднані «Дошколярик », участь у семінарі (обмін досвідом) на кафедрі реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя КЗ «ЗОІППО» ЗОР.

Теги: Корекція, реабілітація, фонетико-фонематичні функції, затримка психічного розвитку, експеримент, інтелектуальні операції, диференціація, фонема, дисграфічні та дислексичні помилки, Заводський.

Посиланняhttp://pedvistavka-zav-zp.blogspot.com/p/blog-page_31.html

Категорія: Дошкільна освіта | Додав: s0soldatenko (19.01.2016)
Переглядів: 808 | Рейтинг: 1.0/206
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2021