Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [95]
Дошкільна освіта [66]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 30.04.2024, 05:05

Головна » Статті » 2015 КО: початкова та дошкільна » Дошкільна освіта

Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності

Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності

Кісіль Надія Євгеніївна, вихователь, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст»

Дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) «Веселка» Запорізької міської ради Запорізької області.

Адреса закладу: 69050 м. Запоріжжя, вул.Космічна, 118в

Директор: Кузьменко Наталія Степанівна

тел. 7698035

email: dou24zp@gmail.com

Провідна ідея досвіду Ставлення педагога до дитини має визначатися  позицією не над дитиною, а поруч і разом з нею (Базовий компонент дошкільної освіти, освітня лінія «Особистість дитини»)

Враховуючи те, що театралізована діяльність є частиною освітнього процесу, методична  розробка сприяє підвищенню ефективності морально-етичного виховання дошкільників, формування їх естетичного смаку, розвитку комунікативних якостей, мовлення, розвитку уяви, фантазії, ініціативи.

Обґрунтування актуальності та перспективності методичної розробки Актуальність розробки полягає в тому, що театралізована діяльність розглядається як засіб залучення дітей до світу прекрасного, пробудження здатності до співчуття, активізації мислення і пізнавального інтересу, розвитку емоційно-чуттєвої сфери, творчих можливостей; дозволяє  вирішувати педагогічні завдання стосовно морально-етичного виховання дошкільників.

Науково-теоретична база досвіду Вчені Н.Бахтін, В.Боцяновський, П.Казанцев, М.Конорська щодо місця театрального мистецтва в моральному вихованні особистості.

Роботи В.Букатова, І.В. Вечканової, В.Завадської, О. Лапіної, Ю.Рубіної, Л. Тарасової  про педагогічні умови театралізованої діяльності та шляхи соціалізації, загальнокультурного та естетичного розвитку дітей.

Н.Реуцька, Л.Артемова, Л.Виготський про надзвичайне насичення театралізованої гри в емоційному відношенні, коли діти дозволяють керівництво дорослого, не помічаючи його, тому що бажання грати величезне.

Стисла анотація досвіду У програмі чітко окреслена мета морально-етичного виховання дошкільників в театралізованій діяльності, зміст, перспективний план та методичні рекомендації щодо проведення театралізованих занять, в яких простежується «моральний урок», зв'язок з іншими видами діяльності дітей. Укладачем також надані діагностика та показники компетенції старших дошкільників в театралізованій діяльності.

Цінним є те, що розробка пропонує етапи роботи над спектаклем, різноманітні вправи з міміки та пантоміміки, «банк» оповідань В.Сухомлинського з морально-етичного виховання.

Цінність розробки – в її емоційному забарвленні; «проживання» автором кожної миті роботи з дітьми, яких вона любить, пестить, виховує та розвиває.

Результативність впровадження методичної розробки «Морально-етичне виховання  засобами театралізованої діяльності»

Впровадження розробки дає можливість:

  • розвивати моральні якості дошкільників, їх творчі здібності засобами театралізованої діяльності;
  • формувати у дітей соціально-моральну поведінку;
  • розвивати вербальні та невербальні способи спілкування; емоційно-ціннісні уявлення про те, що добре, що недобре;
  • виховувати естетичні почуття, впевненість у собі, в своїх силах.

Репрезентація розробки Методична розробка «Морально-етичне виховання  старших дошкільників засобами театралізованої діяльності» може бути використана педагогами дошкільних навчальних закладів, які вирішують питання щодо всебічно розвиненої та естетично спрямованої особистості, керівниками гуртків, батьками.

Посилання на матеріали:

https://drive.google.com/folderview?id=0BwRCQlj2DNBIWHJiNmtGQ2ZJbHc&usp=sharing

Категорія: Дошкільна освіта | Додав: kommun (22.01.2016)
Переглядів: 1962 | Рейтинг: 1.0/161
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024