Тема: «Батьківський клуб - одна з форм взаємодії сучасного дошкільного навчального закладу з сім’єю»
Інформація про автора досвіду: Жук Вікторія Анатоліївна, вихователь, спеціаліст вищої категорії, вихователь-методист.
Контактна інформація про навчальний заклад: Запорізький навчально-виховний комплекс «Барвінок», дошкільний підрозділ.
Директор : Лисенко Альбіна Борисівна
Заступник директора по дошкільному підрозділу: Пашкульська Ганна Григорівна
Адреса: м. Запоріжжя, вул..Л. Чайкіної, б. 63-а., тел. 35-56-19.
email: barvinok2012a@email.ua
Провідна педагогічна ідея досвіду: «Реалізація на практиці особистісно-орієнтовного підходу в організації взаємодії дошкільного навчального закладу та сім ї, перспективності та наступності сімейного та суспільного виховання, що дозволяє встановити довіру між закладом освіти і сім’єю та скоректувати виховальні позиції батьків і педагогів».
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: «Тема досвіду є актуальною на сучасному етапі розвитку дошкільної освіти. Його актуальність обумовлена необхідністю змін щодо організації взаємодії дошкільного навчального закладу з сім’єю в сучасних умовах, а також проблемі інтеграції сімейного і суспільного виховання з метою створення для кожної дитини єдиного виховного простору».
Наукова-теоретична база досвіду: Досвід роботи ґрунтується на психолого-педагогічних дослідженнях таких вчених, як Д.Ельконін, О. Запорожець, Л. Вангер, С. Русової, С.О. Ладивір, К.Д. Ушинського, П.Ф. Лесгафта, Н.Ф. Віноградової, Л.Ф. Островської, А.С. Макаренка, В.О. Сухомлинського.
Стисла анотація досвіду: Автор досвіду пропонує різноманітні ефективні форми роботи, які дозволяють залучати батьків до активної роботи, збуджують їх до роздумів над проблемами виховання. Особлива уваго в досвіді надається такій формі роботи, як батьківський клуб «Турботливі батьки».
Розвиток здібностей дітей-одне з головних завдань дошкільної освіти. Тому саме від дорослих-педагогів і батьків залежить, як вони будуть розвиватись. Нажаль, більшість батьків не помічають, або не достатньо уваги приділяють цьому питанню.
Отже робота батьківського клубу «Турботливі батьки» в нашому дошкільному підрозділі, спрямована на формування у батьків свідомого ставлення до розвитку певних здібностей у дитини. В практичній частині надаються плани роботи клубу, консультації психолога , рекомендації та інші практичні матеріали.
Результативність впровадження досвіду: Даний досвід може бути рекомендований в практиці роботи вихователів дошкільних закладів, які бажають залучати до активної співпраці батьків з метою виявлення та розвитку здібностей дітей. Досвід ефективно сприятиме використанню сучасних форм роботи з сім є, допоможе спланувати засідання батьківського клубу, зборів та інше.
Репрезентація досвіду: Форми роботи з досвіду були заслухані на РМО «Дошколярик» у квітні 2014року та на педраді «Інтерактивні форми роботи з батьками в дошкільному навчальному закладі» в дошкільному підрозділі ЗНВК «Барвінок» у лютому 2015 року.
Теги: Заводський, обдарованість, здібності, обдарована дитина, талант, творчість, круглий стіл, дискусія, усний журнал, батьківська пошта, батьківський клуб.
Посилання: http://pedvistavka-zav-zp.blogspot.com/p/blog-page_31.html
|