Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
інтерактивне середовище [43]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:43

Головна » Статті » 2015 КО: : інтерактивне середовище » інтерактивне середовище

Використання інформаційно – комунікативних технологій у роботі учителя фізичної культури і класного керівника

Використання інформаційно – комунікативних технологій у роботі  учителя фізичної культури і класного керівника

 Бідненко  Тетяна  Володимирівна

 вчитель фізичної культури, спеціаліст вищої категорії, старший учитель

 Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №58 Запорізької міської ради Запорізької  області

 Директор школи: Шапка Віктор Іванович

 Адреса школи: 69001, м. Запоріжжя, вул. Поточна, буд. 7

 Телефон: (0612) 32-79-36

 е-mail: :  shkola58@gmail.com

 http: school58.zp.sch.in.ua

Провідна педагогічна ідея досвіду: Допомога викладачам фізичної культури, забезпечення партнерства у роботі вчителів – предметників. Співпраця класного керівника і батьків у інформуванні та вихованні дітей. Впровадження в практичну діяльність інформаційно – комунікативних технологій та нестандартних форм і методів роботи. Розповсюдження інформаційних технологій за допомогою власного сайту.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: В умовах стрімкого розвитку  комп’ютерних технологій педагогічна галузь  вважає за необхідне поставити на службу освіті можливості освітніх мережевих ресурсів, які є невід’ємною частиною не тільки повсякденного життя, а й освітнього процесу. Перед сучасним учителем постає ряд дуже важливих завдань, які необхідно вирішити, щоб зробити навчання та виховання  цікавим, творчим та задовольнити всі потреби сучасної дитини. У зв’язку з цим відбуваються істотні зміни у процесі викладання  із застосуванням сучасних інноваційних технологій та нестандартних форм і методів роботи. Персональні комп’ютери, мережа Інтернет стають необхідними засобами у навчальному процесі і важливими атрибутами для вчителя на уроках. Крім того, використання інформаційно - комунікативних технологій у процесі навчання дозволяє більш широко і повноцінно розкрити творчий потенціал кожного школяра.  Учні сприймають інформацію швидше,  виконують  спільну роботу, проходять індивідуальну перевірку знань. З інтернет ресурсами  встановлюється ефективний зворотній зв'язок  у системі «учень – вчитель».

На сторінках сайту можна отримати інформацію щодо методичних порад, ознайомитися з календарним планування, он-лайн завданнями, виховними заходами.

Науково-теоретична база досвіду: Проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі  розглядаються в сучасних наукових дослідженнях.  Значна  увага у працях науковців приділяється питанню вибору засобів навчання (А. Алексюк, Ю. Бабанський, В.Гриценко, І. Лернер, М. Махмутов, Н.Морзе, А.Семенова, М. Скаткін, В. Онищук та ін.), дослідженню теоретико-методологічних засад впровадження й особливостей використання сучасних інформаційних технологій (В. Ю. Биков, A. M. Гуржій), формуванню інформаційної компетентності учнів та вчителів (Н. В. Морзе, О. М. Спірін). Використання соціальних сервісів Веб 2.0 в якості засобів освітньої діяльності знаходиться в центрі уваги  Є. Патаракіна  (стаття «Соціальні сервіси Веб 2.0. на допомогу вчителю»). Можливості особистого сайту або блогу  в діяльності вчителя – предметника та класного керівника висвітлені у статті Кудрявцевої І.О. (за матеріалами міжнародної наукової конференції з питання теорії і практики освіти в сучасному світі, С-Петербург, 2012); технологія Веб 2.0. та можливості освітніх блогів та сайтів  розглянуті у науково-методичному  посібнику ДОІППО (стаття Стельмащук С.А., Вінницької Н.М.).

Стисла анотація досвіду: Досвід носить комбінаторний характер, так як передбачає поєднання нестандартних форм і методів у навчанні, впровадження в роботу інноваційних технологій, інформаційно – комунікативних технологій, створення інформаційних ресурсів, систематизація та розповсюдження досвіду.

За допомогою ресурсів Інтернету з’явилась можливість зворотнього  зв’язку з відвідувачами, колегами, учнями та батьками; відображення та накопичення фото та відео матеріалів святкових виступів, конкурсів та змагань.

 Практичне значення досвіду використання сайту,  та Інтернет ресурсів взагалі, в роботі вчителя -  предметника полягає у  забезпеченні можливості асинхронної міжособистісної або групової комп’ютерно-опосередкованої комунікації, синхронного спільного  навчання і самоосвіти; підвищенні

мотивації школярів до вивчення предмету, розвитку  комунікативної компетенції, творчих здібностей учнів, сприянні  розвитку учнів та їх адаптації у світовому інформаційному просторі, формування інформативної культури школярів, забезпечення їх інформаційних потреб.

Результативність впровадження досвіду: Впровадження і використання новітніх технологій, які відкривають учителю широкі можливості для творчості, поповнення методичної скарбнички, можливість створення та публікації в електронному вигляді власних навчальних і методичних матеріалів.

Репрезентація досвіду:

Усі бажаючи відвідують сайт.

Рівень репрезентації: навчальний заклад, районний.

Форми репрезентації: виступи на семінарах, районних конкурсах, педрадах, публікації у фахових виданнях.

Посилання на матеріал:  http://sport58.jimdo.com

 

 

Категорія: інтерактивне середовище | Додав: jenya2016 (21.01.2016)
Переглядів: 649 | Рейтинг: 1.0/40
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020