Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
інтерактивне середовище [43]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:25

Головна » Статті » 2015 КО: : інтерактивне середовище » інтерактивне середовище

Ведення власного предметного блогу як елемент впровадження сучасних інформаційних технологій на уроках історії

Ведення власного предметного блогу як елемент впровадження сучасних інформаційних технологій на уроках історії

Ковтун Світлана Анатоліївна, вчитель історії, «спеціаліст першої категорії»

Запорізький навчально-виховний комплекс технічного профілю Запорізької міської ради Запорізької області

директор – Гігаурі Надія Вікторівна

адреса: вул. Снайперська, 1

тел.: (0612) 769 80 42

school-70.zp.ua

Провідна педагогічна ідея досвіду Розвиток особистості за допомогою і на матеріалі засобів масової комунікації (Internet) з метою формування культури спілкування з медіа, творчих, комунікативних здібностей, критичного мислення, вмінь повноцінного сприймання, інтерпретації, аналізу й оцінки медіатекстів, навчання різних форм самовираження за допомогою медіа-техніки. Залучення інтернет-простору у навчання робить освітній простір досяжним в будь-який час і за найзручніших умов.

Обґрунтуванняактуальності та перспективностідосвіду Кожен з нас прекрасно відчуває, що живе в дуже цікавий час. Сьогодні в школі навчаються діти, які народилися в ХХІ столітті. Вони не уявляють свого життя без мобільного телефону та комп’ютера… Це так зване «екранне покоління». Діти прекрасно читають з екрана, люблять електронні видання, будь-які нововведення електроніки, але, на жаль, не дуже люблять читати звичайні підручники. Ці «штучки» -  комп’ютери  та ноутбуки – були поряд з ними завжди… Їм непотрібно вчитися використовувати ці предмети. Тому більшість першокласників без страху сідають за комп’ютер, для них це звичайне явище.Нові інформаційно-комунікаційні технології відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, дають цілком нові можливості для пошуку, дозволяють реалізувати принципово нові можливості для творчості, застосувати нові форми й методи навчання. За умови систематичного використання інформаційних технологій у навчальному процесі в поєднанні з традиційними методами досягається значне  підвищення ефективності навчання.

Науково-теоретична база досвіду

1.  Концепція впровадження медіаосвіти в Україні [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.ispp.org.ua/news_44.htm

2.  Череповська Н.І. Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ. Візуальна медіакультура / Наталія Череповська – К.: Видавництво «Шкільний світ», 2010. – 128 с.

3.  Череповська Н.І. Медіаперцептивна комунікація: ресурси перегляду візуальних медіатекстів / Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. – К.: Видавництво «Фенікс», 2012. – Том ХІІ. Психологія творчості. – Випуск 15. – Частина І. – С. 407-416.

4.  Медіаосвіта та медіаграмотність: підручник / Ред.-упор. В. Ф. Іванов, О. В. Волошенюк; За науковою редакцією В. В. Різуна. — Київ: Центр Вільної Преси, 2013. — 352 с.Режим доступу: http://www.aup.com.ua/uploads/mo2.pdf

5.  Медіапедагогіка. Медіаосвіта. Медіадидактика / Г. В. Онкович // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис . – 04/2007 . – N2 . – С.63-69 . 

  1. Онкович Г.В. Медіа-педагогіка і медіа-освіта: поширення у світі // Дивослово, 2007.– No 6. – с.2-4.
  2. Духаніна Н.М. Медіатехнології як мотивація студентів до навчання // Вища освіта України у контексті  інтеграції до європейського освітнього простору: Вища освіта України.  Дод. 3.  Т. V. (12).  2008. С.189-193.

Стисла анотація досвіду Персональний блог надає інформацію про мене як учителя, вміщає  навчальні розробки , дозволяє розширити сферу взаємодії учителя й учнів, колег.Блог складається  із взаємопов’язаних розділів з чітко розмежованими   функціями: головна сторінка, інформація про  вчителя, фотогалерея, відео, карта блогу.  В блозі є головне меню, вертикальне меню, кнопки соціальних мереж, пошук по блогу, коментарі, хмарки тегів, вибірковіматеріали до уроків. Матеріали, що розміщені в блозі, доступні учням і в школі, і вдома.Вмонтовані  відео, презентації, гіперпосилання  тощо поповнюють скарбничку технічних засобів, які учні можуть у будь-який час використати з користю для себе. Учні у будь – який час можуть повернутися до матеріалів уроків, попрацювати з картами, таблицями, знайти необхідну інформацію при підготовці до уроку, переглянути відео, підготуватися до контрольної роботи;  а ті діти, що пропустили урок, одержують можливість його заочного відвідання. Крім того, учні отримують стимул творчо працювати, оскільки створені ними  матеріализнаходятьсвоємісцевучительськомублозі і  представляються широкому загалу відвідувачів блогу

Результативністьвпровадженнядосвіду Досвід використання матеріалів блогу дозволяє мені зробити висновки щодо помітного підсилення  в учнів інтересу  до  процесу навчання. Новизна використовуваноїтехнологіїстає одним ізголовнихмотивуючихфакторів у навчанні.

Репрезентаціядосвіду Обласний фестиваль-огляд освітніх веб-ресурсів області, 2015 (лауреат)

Посілання на матеріал http://zp-school70.at.ua/index/0-156

Категорія: інтерактивне середовище | Додав: kommun (26.01.2016)
Переглядів: 909 | Рейтинг: 1.0/223
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020