Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
інтерактивне середовище [43]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:56

Головна » Статті » 2015 КО: : інтерактивне середовище » інтерактивне середовище

Створення предметного блогу

Створення предметного блогу

Євченко Світлана Миколаївна, вчитель англійської мови, спеціаліст першої  категорії

Запорізька гімназія № 107 Запорізької міської ради Запорізької області

директор: Єрмак Галина Вікторівна 

адреса: пр. 40-річчя Перемоги буд. 59,  м. Зaпopiжжя, 69118 

тел.: (061)2799368

е-mail: zpkrsc107@ukr.net 

адреса сайту: http://planeta107.zp.ua/

Провідна педагогічна ідея досвіду Застосування інформаційних можливостей Інтернету для формування комунікативної компетенції, зокрема для формування готовності учнів для міжкультурної взаємодії. Можливість більш раціонального розподілу часу на уроці, можливість для учнів опрацьовувати матеріал з огляду на їх психо-фізиологічні особливості. Використання блогу (учительського) як дієвого і найсучаснішого засобу вивчення іноземних мов. Демонстрація широкого спектру можливостей, що відкриваються перед людиною, яка володіє іноземною мовою як спосіб формування зацікавленості учнів в опануванні предмету і як результат, забезпечення ефективного оволодіння учнями англійською мовою.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду Активне залучення учнів до процесу створення творчих робіт, відхід від стандартних та несучасних типів завдань дає можливість значно підвищити цікавість учнів; опанування учнями нових навичок при роботі з комп’ютером та у мережі Інтернет. Перспективним може бути створення учнівських або колективних блогів (на цьому етапі виникає можливість максимального застосування не тільки у навчальному, а й у виховному процесі).

Науково-теоретична база досвіду Становлять сучасні педагогічні концепції: формування інформаційної компетентності (Н. В. Морзе, О. М. Спірін), психолого-педагогічні аспекти мовленнєвої діяльності (І. Зимня, О. Леонтьєв, та ін.); обґрунтування теорії мотиваційного навчання іноземної мови (С. Ніколаєва, М. Ляховицький, , О. Тарнопольський); дослідження теоретико-методологічних засад впровадження й особливостей використання сучасних інформаційних технологій (В. Ю. Биков, A. M. Гуржій). Теоретичні засади та практичні аспекти застосування освітнього блогу в процесі вивчення іноземної мови висвітлені у методичному посібнику Ратушного І. «Школа майбутнього: Інтернет та вивчення іноземних мов». Технологія Веб 2.0. та можливості освітніх блогів розглянуті під час курсової підготовки за програмою «Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів». Основні теоретичні та практичні аспекти створення та використання блогу висвітлені в методичних рекомендаціях старшого викладача КІІТО Сокол І.М.

Стисла анотація досвіду На сучасному етапі освітніх змін використання блогу – це велика перевага для викладачів іноземної мови. В блозі представлені нормативні документи, критерії оцінювання, методичні розробки, відео, тести та вправи до уроків, матеріали для підготовки до ЗНО та ДПА, граматика ( практичні та теоретичні аспекти), презентації, творчі роботи учнів. Учні отримують доступ до інформації про поточні матеріали, що потрібно опрацювати. Блог надає учням можливість для обміну інформацією, для отримання інформації у зручній та цікавій для них формі, самостійної роботи та опрацювання матеріалу у зручному темпі та у зручний час. До того ж момент можливості поділитися своїми наробками з іншими також є привабливим для підлітків.

Практичне значення досвіду використання блогу в роботі вчителя-предметника спрямоване на вивчення можливостей інтернет-технологій для розширення кругозору школярів, формування у них загально навчальних навичок.

Приклад впровадження досвіду: в результаті роботи було створено предметний блог вчителя англійської мови за адресою: http://107e113.blogspot.com/

Результативність впровадження досвіду В блозі представлені: портфоліо вчителя англійської мови за різними  напрямками роботи, власні наробки, роботи учнів та завдання для опрацювання  в рамках вивчення предметних тем та факультативних спецкурсів. Ця інформація може бути цікавою для колег та учнів. Як показав перший етап застосування блогу у навчальному процесі, підвищення результативності є достатнім для продовження залучення учнів до роботи з блогом. Підвищилося також прагнення до самовдосконалення, опанування нових технологій і у педагога. Великі дидактичні можливості застосування блогу: використання найсучаснішої інформації, удосконалення писемного мовлення; розширення активного словникового запасу; формування у школярів стійкої зацікавленості у вивчення англійської мови. Використання блогу на уроці дозволяє використовувати велику кількість ілюстративного матеріалу; інтенсифікувати урок, залучити учнів до самостійного процесу навчання.

Репрезентація досвіду Досвід був презентований та обговорений на засіданні МО вчителів іноземних мов  (протокол №2 від 18.11.2015) Досвід був представлений на районному етапі конкурсу «Учитель року -2016» та посів друге місце.

Посилання на матеріал http://107e113.blogspot.com/

Категорія: інтерактивне середовище | Додав: kommun (26.01.2016)
Переглядів: 956 | Коментарі: 1 | Теги: інтернет-технології, урок, наробки, дидактичні можливості, досвід, ІНОЗЕМНА МОВА, англійська мова, блог, інтернет | Рейтинг: 1.0/100
Всього коментарів: 1
1 lslora   [Матеріал]
Гарний досвід !

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020