Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
інтерактивне середовище [43]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.08.2019, 18:17

Головна » Статті » 2015 КО: : інтерактивне середовище » інтерактивне середовище

Навчально-інформаційне середовище вчителя хімії як засіб осучаснення освітнього процесу та покращення знань учнів

Навчально-інформаційне середовище вчителя хімії як засіб осучаснення освітнього процесу та покращення знань учнів


Бицина Оксана Валеріївна
вчитель хімії Запорізького колегіуму №98,  спеціаліст вищої категорії

Запорізький колегіум №98
Директор: Погребняк Юлія Валеріївна
Адреса: вул. Запорізька, 1-А, м. Запоріжжя,  69095
Телефон: (0612) 63-61-63    
е-mail: nadegda98@ukr.net
Сайт:  http://98.zp.ua/

Адреса блогу «Волшебница химия»:  http://98zp.blogspot.com/

 

Провідна педагогічна ідея досвіду
При створенні блогу за  мету ставилося  осучаснення викладання хімії,  посилення взаємозв’язку між усіма учасниками освітнього процесу і як наслідок - покращення якості знань учнів з хімії.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
У XXI сторіччі  розвиток нових форм взаємодії всіх учасників освітнього процесу  йде дуже швидко.   Дуже  зручно передавати інформацію за допомогою можливостей вчительського сайту або блогу. Таким чином  створюється єдиний освітній інформаційний простір.

Науково-теоретична база досвіду
Інноваційний потенціал педагогічної діяльності з використанням  освітніх блогів та сайтів дуже високий. Встановлено, що блоги можуть служити засобом подальшої демократизації Інтернету і подолання цифрової нерівності.   Блоги мають великий потенціал для активного та інтерактивного навчання, інтенсивної взаємодії між учнями та викладачами, розвитку навичок мислення вищого порядку і більшої гнучкості навчального процесу.

 Стисла анотація досвіду
Запорізький колегіум №98 є учасником проекту  «Відкритий світ».  З метою реалізації нових завдань щодо  використання в навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу інноваційних ІКТ,  в процесі роботи над  методичною темою «Використання хмарних технологій при викладанні хімії» вчителем  розроблявся  спеціальний інтернет-ресурс. Так з’явився вчительський блог, орієнтований на співпрацю з учнями «Волшебница химия» (платформа blogger), матеріали якого постійно поповнюються та розширюються можливості його використання.  Блог розширив можливості  для впровадження інновації в  освітній процес та посилення мотивації учнів до вивчення предмету.

Результативність впровадження досвіду
Блог  «Волшебница химия» забезпечує учнів мультимедійними матеріалами для роботи в школі та вдома, повторення вивченого матеріалу в  зручний час, перевірку знань тестуванням (в школі та вдома в режимі он-лайн), додатковою цікавою інформацією, надає можливість для проведення колективної роботи в он-лайн режимі (в школі та вдома), полегшує виконання  домашнього завдання, дає можливість зекономити час для пошуку важливої інформації.
Блог як засіб взаємодії учасників навчально-виховного процесу розширив освітній інформаційний простір,  значно підвищив мотивацію учнів до навчання.

Репрезентація досвіду
Блог був представлений на обласному фестивалі-огляді освітніх веб-ресурсів Запорізької області  - 2015.

Посилання на матеріал: 
https://drive.google.com/file/d/0B-ZVQAsj_djTWFBkZVlSVlVDZzA/view?usp=sharing 



Джерело: https://drive.google.com/file/d/0B-ZVQAsj_djTWFBkZVlSVlVDZzA/view?pref=2&pli=1
Категорія: інтерактивне середовище | Додав: Zhovt2 (23.01.2016) | Автор: Бицина Оксана Валеріївна E W
Переглядів: 630 | Теги: освітній процес, Жовтневий, інформаційне середовище, хімія | Рейтинг: 1.0/34
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2019