Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
інтерактивне середовище [43]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:53

Головна » Статті » 2015 КО: : інтерактивне середовище » інтерактивне середовище

Навчаємось - граючи

Навчаємось - граючи

Проценко Альона Павлівна,


вчитель інформатики та математики, спеціаліст 
Повна назва школи: Запорізька гімназія №50 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Гузеватий Андрій Юрійович


Адреса гімназії: вул. Богдана Хмельницького, 22 м. Запоріжжя, 69006
тел.: (061)236-73-27
email.:gimnasium-50@mail.ru
http://gymnasium50.zp.sch.in.ua/

 

 


 

Провідна педагогічна ідея досвіду:

   Ідея створення свого сайту вчителем дуже проста: зацікавити дітей до навчання шляхом ігрових технологій. Як показує досвід, дітям подобається гратися, тому я обрала для себе мету зацікавити дітей до навчання, використовуючи ігрові технології на уроках. Я намагаюсь підбирати та створювати найцікавіші ігри та використовувати їх на кожному уроці інформатики. 


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду. Науково-теоретична база досвіду


   Використання ігрових технологій на уроках – не новизна. Але ми часто забуваємо, що гра є методом навчання, який спрямований на моделювання реальної дійсності з метою ухвалення рішень в конкретній ситуації. Моєю метою є поглиблення інтересу до навчання і тим самим підвищення ефективності навчання. Я побачила, що гра стимулює краще запам'ятовування і розуміння навчального матеріалу в учнів, сприяє підвищенню мотивації на уроках. Умови гри вимагають від дитини швидкості думки, особливої уваги та емоційної напруги, вона повинна «увійти» до гри.  На різних етапах уроку я використовую різні ігрові моменти. Тому ігрові форми занять частіше застосовую під час перевірки результатів навчання, закріплення навичок, формування вмінь. 


Стисла анотація досвіду:

   На сайті, в розділі «Навчаємось - граючи», висвітлені різноманітні завдання в ігровій формі для різних вікових груп та до кожної теми. У своїй роботі при  складанні завдань я використовую  портали: LearningApps.org та http://lviv.miksike.net/#.


Результативність впровадження досвіду:

   На основі мого дослідження я дійшла висновку, що використання ігрових технологій під час вивчення шкільного курсу інформатики значно підвищує інтерес учнів до даної дисципліни та забезпечує зростання ефективності засвоєння навчального матеріалу. Діти зацікавлено ставляться до різноманітних конкурсів та із задоволенням беруть у них участь. У цьому році наші діти взяли участь у таких конкурсах: ПРАНГМІЛІНЕ - змагання з усного математичного рахунку в режимі он-лайн, всесвітній конкурс «Година Коду», Міжнародний конкурс з інформатики та комп'ютерної грамотності «Бобер». Будемо брати участь у дистанційному бліц-конкурсі з веб-дизайну та комп'ютерної графіки. І на цьому ми не будемо зупинятися.


Репрезентація досвіду:

   Свій досвід я репрезентую на засіданнях кафедри інформатики та математики, методичного об’єднання та на педагогічних нарадах. Також моєю персональною сторінкою можуть користуватися вчителі, які прагнуть збагатити та урізноманітнити свій урок  цікавими завданнями. 


 Посилання на матеріал:  http://infoplus-protsenko.weebly.com/

 

Категорія: інтерактивне середовище | Додав: LeninRMO (08.01.2016)
Переглядів: 977 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/116
Всього коментарів: 1
1 Svetlanna   [Матеріал]
Молодець smile , так тримати))

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020