Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
інтерактивне середовище [43]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:39

Головна » Статті » 2015 КО: : інтерактивне середовище » інтерактивне середовище

Модель інформаційного освітнього простору Запорізького навчально-виховного комплексу «ОСНОВА» на засадах гуманної педагогіки

Модель інформаційного освітнього простору Запорізького навчально-виховного комплексу «ОСНОВА» на засадах гуманної педагогіки

 

Любімова Алла Володимирівна

директор ЗЗОШ «ОСНОВА», вища категорія, вчитель-методист

Шульга Людмила Миколаївна 

вчитель-методист, вища категорія

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "ОСНОВА" Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Любімова Алла Володимирівна

 

Адреса: 69005, м.Запоріжжя, вул.Якова Новицького,9

Телефони: (061)223-14-77, (061)234-01-04

E-mail: schoolosnova15@ukr.net      

Сайт: https://sites.google.com/site/znvkosnova/

 

 

 

Науковий керівник: Присяжнюк Ю.С., к.п.н., доцент кафедри андрагогіки КЗ «ЗОІППО» ЗОР.

Провідна педагогічна ідея досвіду: Розбудова інформаційного освітнього простору дозволяє суттєво посилити вплив школи як соціального інституту на хід самореалізації особистості учня і творчо підійти до пошуку нових, більш ефективних шляхів реалізації завдань сучасної освіти.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Організація інформаційного освітнього простору є актуальною проблемою сучасної освіти, вирішення якої дозволить здійснити удосконалення форм і змісту навчального процесу, впровадження комп'ютерних методів та дистанційних форм навчання і надасть можливість підвищити рівень освіти з урахуванням світових вимог.

Науково-теоретична база досвіду: Теоретичним підґрунтям проектування моделі інформаційного освітнього простору стали результати наукових досліджень вчених про принципи, умови, соціальні чинники активізації гуманістичної спрямованості інформаційних технологій в освіті (Р. Бєланова, С. Гончаренко, В. Зуєва, Ю. Канигін, М. Корнєв, М. Лукашевич, Ю. Мальований, М. Романенко, Г. Сазоненко, В.Солодков, та інші).

Стисла анотація досвіду: У досвіді надано опис моделі інформаційного простору навчально-виховного комплексу «ОСНОВА», яка демонструє поетапну стратегію формування багатовимірної структури інформаційного освітнього простору для забезпечення динамічного отримання і передачі  інформації, самоосвіти, самореалізації  та ефективної взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу НВК.

Результативність впровадження досвіду: Впровадження моделі дозволило здійснити функціональну реорганізацію роботи шкільного сайту з розбудовою мережі сайтів педагогічних працівників всіх структур та служб навчально-виховного комплексу; запровадити ІКТ в освітньо - виховний процес; підвищити інформаційну компетентність учнів та педагогів школи, їх культуру та створити умови для розвитку інформаційної креативності; вирішити проблему організації ефективної інформаційної взаємодії з керівними організаціями, партнерами, громадою, батьками, учнями; розпочати запровадження дистанційної форми освіти для часто хворіючих учнів; своєчасн інформувати  учасників освітнього процесу, партнерів та громаду про діяльність школи.

Репрезентація досвіду: Досвід репрезентовано на Шостій міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2015» у номінації «Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальну, наукову та управлінську діяльність навчального закладу» і відзначено золотою медаллю, Дипломом Міністерства освіти і науки України та Національної академії педагогічних наук України.

Посилання на матеріал:  https://drive.google.com/file/d/0BwAdWa-KlC49VF8tT0FpaXBiVkE/view?usp=sharing

 

 

 

 

 

Категорія: інтерактивне середовище | Додав: jenya2016 (24.01.2016)
Переглядів: 655 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/27
Всього коментарів: 1
1 yasan   [Матеріал]
Актуальний  досвід роботи. Розглянуті технологічні аспекти інноваційного цілеспрямованого розвитку науково-освітнього простору. Запропонована  модель науково-освітнього простору та підхід до цілеспрямованого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Так тримати!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020