Модель інформаційного освітнього простору Запорізького навчально-виховного комплексу «ОСНОВА» на засадах гуманної педагогіки

Любімова Алла Володимирівна
директор ЗЗОШ «ОСНОВА», вища категорія, вчитель-методист
Шульга Людмила Миколаївна
вчитель-методист, вища категорія
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "ОСНОВА" Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Любімова Алла Володимирівна

Адреса: 69005, м.Запоріжжя, вул.Якова Новицького,9
Телефони: (061)223-14-77, (061)234-01-04
E-mail: schoolosnova15@ukr.net
Сайт: https://sites.google.com/site/znvkosnova/
Науковий керівник: Присяжнюк Ю.С., к.п.н., доцент кафедри андрагогіки КЗ «ЗОІППО» ЗОР.
Провідна педагогічна ідея досвіду: Розбудова інформаційного освітнього простору дозволяє суттєво посилити вплив школи як соціального інституту на хід самореалізації особистості учня і творчо підійти до пошуку нових, більш ефективних шляхів реалізації завдань сучасної освіти.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Організація інформаційного освітнього простору є актуальною проблемою сучасної освіти, вирішення якої дозволить здійснити удосконалення форм і змісту навчального процесу, впровадження комп'ютерних методів та дистанційних форм навчання і надасть можливість підвищити рівень освіти з урахуванням світових вимог.
Науково-теоретична база досвіду: Теоретичним підґрунтям проектування моделі інформаційного освітнього простору стали результати наукових досліджень вчених про принципи, умови, соціальні чинники активізації гуманістичної спрямованості інформаційних технологій в освіті (Р. Бєланова, С. Гончаренко, В. Зуєва, Ю. Канигін, М. Корнєв, М. Лукашевич, Ю. Мальований, М. Романенко, Г. Сазоненко, В.Солодков, та інші).
Стисла анотація досвіду: У досвіді надано опис моделі інформаційного простору навчально-виховного комплексу «ОСНОВА», яка демонструє поетапну стратегію формування багатовимірної структури інформаційного освітнього простору для забезпечення динамічного отримання і передачі інформації, самоосвіти, самореалізації та ефективної взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу НВК.
Результативність впровадження досвіду: Впровадження моделі дозволило здійснити функціональну реорганізацію роботи шкільного сайту з розбудовою мережі сайтів педагогічних працівників всіх структур та служб навчально-виховного комплексу; запровадити ІКТ в освітньо - виховний процес; підвищити інформаційну компетентність учнів та педагогів школи, їх культуру та створити умови для розвитку інформаційної креативності; вирішити проблему організації ефективної інформаційної взаємодії з керівними організаціями, партнерами, громадою, батьками, учнями; розпочати запровадження дистанційної форми освіти для часто хворіючих учнів; своєчасн інформувати учасників освітнього процесу, партнерів та громаду про діяльність школи.
Репрезентація досвіду: Досвід репрезентовано на Шостій міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2015» у номінації «Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальну, наукову та управлінську діяльність навчального закладу» і відзначено золотою медаллю, Дипломом Міністерства освіти і науки України та Національної академії педагогічних наук України.
Посилання на матеріал: https://drive.google.com/file/d/0BwAdWa-KlC49VF8tT0FpaXBiVkE/view?usp=sharing
|