Діяльність блогу учнівського центру самоврядування «Дисципліна і порядок» як складової системи виховної роботи Запорізького колегіуму «Елінт»
Муковоз Олена Іванівна,
вчитель української мови та літератури, вища категорія, «старший учитель», класний керівник 10-Б класу,
куратор центру «Дисципліна і порядок»
Повна назва школи: Запорізький колегіум «Елінт» Запорізької міської ради Запорізької області
директор: Зайковська Олена Анатоліївна
Адреса школи: м.Запоріжжя, вул. Маршала Чуйкова, 29
тел.: 061 283 60 40
email: kelint1@ukr.net
сайт школи: http://elint.com.ua/
Провідна педагогічна ідея досвіду
Наданий досвід роботи вчителя висвітлює впровадження таких інноваційних технологій як створення блогу учнівського центру самоврядування – cкладової системи виховної роботи Запорізького колегіуму «Елінт».
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
Blogger – це веб-інструмент, за допомогою якого можна швидко і легко розміщувати свої повідомлення в мережі. Blogger – це не лише простий спосіб для публікацій власних думок, а й зручна платформа спілкування, співпраці і обговорення. Створення й використання блогів як складової частини в системі виховної роботи школи надають ряд можливостей – це залучити учнів до роботи в учнівському центрі самоврядування, показати результивність цієї роботи як самих учнів , так і роботу керівника-наставника, публікація фото та відеоматеріалів, інформаційність щодо випуску газети «Блискавка» та спецвипусків.
Науково-теоретична база досвіду
Інноваційна діяльність є предметом дослідження Л.Даниленко, А.Іваницької, С.Калашнікової, А.Пєхоти, О.Пометун, К.Селевка, С.Сисової. Проблемі підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників у контексті інноваційної освітньої діяльності присвячені праці О.Козлової, В.Носкова, О.Попової, Л.Ребух, П.Сікорського та інших науковців. Питання готовності педагогів до здійснення інноваційної діяльності є ключовим у дослідженнях І.Гавриш, І.Дичківської, Н.Клокар, М.Севастюка та інших.
Стисла анотація досвіду
Інноваційні методи роботи в системі виховного простору сучасної школи створюють умови для розвитку й саморозвитку особистості учнів, центрів учнівського самоврядування в школі. Оскільки блог – це зручна платформа спілкування, співпраці і обговорення як серед учнів, батьків і вчителів колегіуму, так інформативна накопиченість матеріалів, спрямована на вирішення проблем виховного характеру в масштабах класу, школи або ж району, області. Адміністраторами є учні старших класів, які співпрацюють з учителем-наставником, публікуючи матеріали свої роботи. Центр «Дисципліна і порядок» Запорізького колегіуму «Елінт» діє три роки і надає можливість цікавими матеріалами висвітлити такі теми: шкільна форма, правила поведінки колегіантів у школі, поведінка учнів на перервах та їдальні, чергування по школі, підведення підсумків і рейтинг центрів по класам.
Результативність впровадження досвіду
Наданий досвід роботи є актуальним, бо нагальною постає потреба широкого впровадження в систему виховної роботи школи web-ресурсів з метою залучення до співпраці вчителя, класного керівника, батьків та учнів.
Репрезентація досвіду
Блог учнівського центру самоврядування «Дисципліна і порядок» як складової системи виховної роботи Запорізького колегіуму «Елінт» викликає зацікавленість серед учителів, класних керівників району, міста, області. Досвід роботи вчителя-куратора й учнів центру «Дисципліна і порядок» представлений на районних, міських семінарах з виховної роботи, є лауреатом Міжнародного конкурсу Інтернет-сайтів «Web-ресурс 2014» у номінації «Кращий корпоративний сайт».
Посилання на матеріал: http://di-poriadok.blogspot.com
|