Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
інтерактивне середовище [43]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.04.2024, 17:49

Головна » Статті » 2015 КО: : інтерактивне середовище » інтерактивне середовище

Блог вчителя - сучасний інструмент та помічник

Блог вчителя - сучасний інструмент та помічник

 

Сотнікова Наталія Петрівна,

вчитель  математики, заступник директора з навчально-виховної роботи,

спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист


Запорізький навчально-виховний комплекс № 109 Запорізької міської радиЗапорізької області,
директор: Углова Марина Миколаївна, 


69121, м.Запоріжжя, вул.Дніпровські пороги, 29, (061) 283-62-52,
dnporogi@ukr.net


 

 

 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: 
     Ідея досвіду полягає у створенні інформаційного простору, який дозволяє значно підвищити мотивацію навчання математики і позитивно впливає на підвищення якості математичної підготовки учнів. Таким чином, комп'ютерна грамотність є необхідним елементом вантажу знань та навичок, яким повинен володіти кожний випускник школи.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
    Випускник XXI століття живе в світі комп'ютерів, Інтернету, в міжнародному інформаційному просторі, і уміння користуватися інформаційними технологіями забезпечує його життєвий успіх. Отже, важливо вже зараз перетворити інформаційний освітній простір у середовище, яке збагатить учня, сформує у нього якості, необхідні для життя в інформаційному суспільстві.
Тому на сучасному етапі дуже важливо, щоб педагог розвивався разом з прогресивним технологічним світом, знаходив своє місце в світі комп’ютерів та Інтернету. Кожен день приносить щось нове, і система освіти не виключення.
Одним з пріоритетних напрямків інформатизації суспільства є процес інформатизації освіти, який передбачає широке використання інформаційних технологій навчання. 
Використання блогу не тільки полегшує доступ до інформації і відкриває можливості варіативності навчальної діяльності, її індивідуалізації та диференціації, але і дозволяє по-новому організувати взаємодію всіх суб'єктів навчання, побудувати освітню систему, в якій учень був би активним і рівноправним учасником освітньої діяльності. 


Науково - теоретична база досвіду:
     Проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі й професійно-педагогічній діяльності розглядаються в сучасних наукових дослідженнях вітчизняних та зарубіжних учених (В.Андрущенко, М.Атаманчук, В.Биков, Р.Бужиков, А.Веліховська, М.Головань, М.Жалдак, В.Ізвозчиков, Т.Зайцева, О.Захарова, О.Коваль, О.Матвієнко, Н.Морзе, П.Образцов, А.Пеньков, Л.Петухова, С.Раков, О. Співаковський, А. Федоров та інші). Дидактичні і психологічні аспекти застосування ІКТ навчання знайшли відображення у працях В.Безпалька, О.Гокунь, В.Ляудіс, Ю.Машбиця, А.Пишкала, І.Синельник, С.Смирнова та інших дослідників.
Мета моєї роботи - розглянути питання використання власного блогу, як інструменту співпраці педагога та учня, що відкриває для педагогічної діяльності нове середовище і нові можливості.


Стисла анотація досвіду: 
    За інноваційним потенціалом досвід носить комбінаторний характер, так як передбачає конструктивне поєднання, інтеграцію сучасних педагогічних технологій.
Було створено блог «Математика - цариця всіх наук» (http://natali-sotn.blogspot.com). Яким чином даний блог "включений" в навчальний процес і які нові форми позаурочної взаємодії вчителя і учня? 
Блог містить: посилання на інші освітні сайти; посилання на авторські розробки (http://metodportal.com/node/15382); завдання учням (домашні роботи, завдання для підготовки до контрольної роботи, тести тощо); додаткову інформацію для учнів (навчальне відео, презентації уроку, інформацію щодо ЗНО, корисні та цікаві гаджети, творчі роботи учнів); завдання квест-ігор.
 На основі гугл-форм створено різноманітні тести для закріплення тем, пройдених на уроках. Тести, розміщені в блозі, дозволяють мені побачити результати вивчення теми учнями, а спеціальні налаштування дозволяють дітям відразу побачити свої результати.  Відповісти на запропоновані питання  учні можуть on-line. Використання блогу відкриває нові можливості для роботи в класі та за його межами.


Перспективність досвіду:
       Матеріали узагальненого педагогічного досвіду можуть бути використані в практиці роботи вчителів-предметників.


Результативність впровадження досвіду:
     Використання блогу допомагає учням отримати більше інформації з теми, що вивчається, посилює інтерес до процесу навчання, формує здатність самостійно оволодівати знаннями, творчо мислити, застосовувати здобуту інформацію у власному житті, адаптувати учня до умов сучасного життя. Новизна технології є одним з мотивуючих факторів в навчанні. Блог виводить за рамки навчального процесу та взаємовідносин "учитель-учень", дозволяючи всім охочим оцінити і прокоментувати роботи вчителя та учнів. 


Репрезентація досвіду: 
    Даний блог був представлений керівникам РМЦ вчителів природничо-математичного циклу м. Запоріжжя на міському практико-орієнтованому семінарі "Віртуальні освітні середовища та мережеві співтовариства вчителів природничо-математичного циклу в контексті ІТ - компетентності педагогічних працівників", репрезентований у Запорізькому навчально-виховному комплексі № 109 Запорізької міської ради Запорізької області.

 

Посилання на матеріал: 

https://drive.google.com/file/d/0B69LCrl-PjTaaVhDQU00RGxpREk/view

 

Категорія: інтерактивне середовище | Додав: LeninRMO (09.01.2016)
Переглядів: 1317 | Рейтинг: 1.0/112
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024