Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
інтерактивне середовище [43]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:56

Головна » Статті » 2015 КО: : інтерактивне середовище » інтерактивне середовище

Блог вчителя географії «Новий Світ».

Блог  вчителя географії  «Новий Світ»

Чалова  Світлана Вікторівна, вчитель географії, вища кваліфікаційна категорія, старший учитель

Запорізька гімназія №8 Запорізької міської ради Запорізької області,

Директор Гвозденко Олексій Андрійович

Адреса: 69104, м. Запоріжжя, вул. Малиновського 14а,

Телефон: 7698026, 7698015. 

Електронна адреса: gymnasium8.zp@gmail.com                              

Сайт: http://school8.zp.ua

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Самореалізація вчителя у професії шляхом використання нових інтернет – технологій, застосування  ІКТ у викладанні географії

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Бурхливий розвиток програмно-технічних засобів, створення, збереження й обробка інформації у світі дедалі швидше змінює орієнтації сучасного суспільства. Входження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у різні сфери діяльності людини не оминає і галузь освіти. У зв'язку з цим особливого значення набуває переорієнтація мислення сучасного вчителя на усвідомлення принципово нових вимог до його педагогічної діяльності, готовність використовувати ІКТ як допоміжний навчальний ресурс. Законами України «Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки», «Про освіту», «Про вищу освіту», Національною доктриною розвитку освіти України в XXI столітті та іншими офіційними документами передбачається забезпечення ефективного впровадження і використання інформаційно-комунікаційних технологій на всіх освітніх рівнях усіх форм навчання.  ІКТ  полегшують доступ до інформації, відкривають можливості варіативності навчальної діяльності, її індивідуалізації та диференціації. Блог доступний значній мережевій аудиторії, тут проходить самопрезентація автора блогу, висвітлення подій пов’язаних з професійною діяльністю вчителя як предметника, класного керівника і звичайної людини, відбувається  накопичення і зберігання інформації, обмін інформацією, спілкування та обмін педагогічним досвідом із вчителями-предметниками, а також проходить надання допомоги учням у навчанні та формування позитивного ставлення до освітнього процесу.

Науково-теоретична база досвіду: На сьогоднішній день багато педагогів займаються вивченням  питання використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроці. Російський вчений Селевко Г.К. звертає увагу на те, які  програмні засоби доцільно використовувати під час виконання комп’ютерних завдань.  Українські педагоги Баханов К.О. та Мокрогруз О.П.  дають рекомендації по використанню ІКТ на різних етапах організації уроку та створення вчительського блогу для творчої самореалізації вчителя та  впровадження ІКТ у викладання предметів.

Стисла анотація досвіду:  На своєму блозі ми  розміщуємо інформацію про свою діяльність, досягнення моїх учнів,  власні розробки уроків, презентацій, відеоматеріали, календарне планування, нормативні документи, матеріали з охорони праці та безпеки життєдіяльності, на сторінках блога можна знайти критерії оцінювання, розробки тестів та позакласних заходів. Висвітлюємо  поточні події шкільного життя, а  також розміщуємо посилання на цікаві навчальні сайти, онлайн-тестування.

Результативність впровадження досвіду  В результаті роботи блог поповнюється новими матеріалами, які можуть бути корисними для учнів та педагогів. Висвітлюються різні напрямки роботи.  Батьки учнів зможуть знайти також корисну інформацію для співпраці. За допомогою навчального блогу можна вести дискусії з учнями та батьками на будь-які теми.

За допомогою навчального блогу можна доповнювати викладений на уроці матеріал цікавими фактами, відео, якісними задачами, інтерактивними іграми, необхідними коментарями. За допомогою повідомлення в блозі можна дати довільне оголошення, анонс, нагадування, котре обов’язково буде прочитане,  а також за допомогою інтернет-блогу можна займатись з учнями додатково, готуючи їх до найрізноманітніших конкурсів, олімпіад та турнірів, розв’язувати задачі підвищеної трудності, а також олімпіадні завдання, звичайно за умови, якщо учні проявляють до нього інтерес.

Репрезентація досвіду: Досвід був представлений під час участі у конкурсі «Вчитель року-2014», та на обласному конкурсі блогів на ЗапоВики https://drive.google.com/file/d/0B9nFqA4q2OWBLTJqTGd5d2Fselk/view?pli=1

На сторінках блогу розміщені посилання з приводу інших матеріалів вчителя у мережі Інтернет.

Посилання на матеріал: http://wwwksim.blogspot.com/

Категорія: інтерактивне середовище | Додав: kommun2 (25.01.2016)
Переглядів: 1185 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 1.0/183
Всього коментарів: 2
1 sergborodai   [Матеріал]
Досвід роботи Світлани Вікторовни заслуговує на увагу й поширеня. Педагог завжди демонструє високий рівень конпетентності й творчого підходу до викладання георгафії. Бажає подальшого надхнення.

2 SV   [Матеріал]
Дякую, Світлана Миколаївна, за таку високу оцінку!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020