Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
інтерактивне середовище [43]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 16:48

Головна » Статті » 2015 КО: : інтерактивне середовище » інтерактивне середовище

Блог як сучасний засіб дії вчителя при використанні нових інформаційних мережних технологій

Блог як сучасний засіб дії вчителя при використанні нових інформаційних мережних технологій

Балаш Людмила Анатоліївна


вчитель початкових класів, спеціаліст "вищої категорії", старший вчитель

Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів №69 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор школи: Борисенко Людмила Михайлівна


Адреса школи: 690096, м. Запоріжжя, вул. Ладозька 2, 224-77-33
e-mail: school692007@gmail.com

 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду 
   Наданий досвід роботи вчителя висвітлює  використання комп’ютерних мережних технологій або технологій взаємодії  в різних сферах життєдіяльності людини. А це означає, що сьогодні потрібні нові підходи в системі освіти, нове педагогічне мислення, нове ставлення педагога до своєї діяльності, результатом якої має бути виховання людини-інноватора. 


Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду


   Сучасний вчитель уже і не уявляє свою роботу без використання комп’ютерної техніки, мережі Інтернет. І держава на нинішньому етапі ставить до нього відповідні вимоги, а саме володіти інформаційно-комунікаційними технологіями.
 ІКТ-компетентність заслуговує на особливу увагу тому, що саме вона дає можливість особистості бути сучасною, активно діяти в інформаційному середовищі, використовувати найновітніші досягнення техніки в своїй професійній діяльності. Одним із таких засобів освітньої діяльності є для вчителя –блог (невеликий сайт).

Науково-теоретична база досвіду

 
  Наукові основи технології навчання з використанням інформаційних технологій розглядались у дослідженнях А.М. Білоруса, І.М. Богданова, Л.Ф.Панченко та інших дослідників. Проблемі впровадження послуг Інтернету в освітній процес навчальних закладів присвячені  праці  О.Г. Глазунової, В.П.Карповської, Н.В.Морзе, К.М.Обухова, В.В.Осадчого, Є.Д. Патаракіна та  інших.


Стисла анотація 

   Використання блогів в сфері освіти надає його учасникам глобальну перспективу. Вчителі та учні можуть співпрацювати в різних проектах і дослідженнях.
Особистий блог в освітньому процесі можу  використовувати для розповсюдження навчальних матеріалів або посилань на них. Ці матеріали стають доступними для моїх  учнів як зі школи, так і з дому. Залишаючи коментар до мого повідомлення в блозі, учні стають учасниками цієї навчальної дискусії. На зміну паперовій стінгазеті прийшло нове- сучасне,  засіб, за допомогою якого учні стають співавторами і редакторами власних публікацій.
Використовую блог як спосіб розміщення важливої інформації, такої, як: домашня робота, важливі дати, пропущені уроки, проекти, дошки обговорень і інша  корисна  інформація  класу, доступна  для всіх. Учні можуть отримати доступ до цієї інформації з дому або з будь-якого комп’ютера, підключеного до Інтернет. 
 Розміщую інформація для батьків про події, що відбуваються в класі, екскурсії, свята і презентації. Блог також є інструментом для батьків, щоб з’ясувати, щоденні завдання та вимоги до уроків. Навчання і спілкування, відкрите з батьками через блоги, є корисним інструментом, щоб тримати відкритими канали зв’язку між вчителями та сім’ями учнів.

Результативність впровадження досвіду 
Протягом п'яти років мною були проведені дослідження, метою яких було: 
- використання блогу як медіа-освітньої технології вивчення
- вагома роль у створенні інформаційного суспільства
Я дійшла висновку, що публікувати інформацію в Інтернеті за допомогою блогів досить легко, моментальна доступність до опублікованої інформації в Інтернеті, наявність безкоштовних блогових платформ,  у блогах зручний для читання і сприйняття інформації інтерфейс, що настроюється користувачем у відповідності зі своїми потребами, можливість користувачеві додавати коментарі, мобільність та доступність.
Досліджувалися такі питання:
- доповнення  викладеного  на уроці матеріалу  цікавими фактами, відео, якісними задачами, інтерактивними іграми, необхідними коментарями.
- повідомлення в блозі : довільне оголошення, анонс, нагадування, котре обов’язково буде прочитане.
- заняття  з учнями додатково, готуючи їх до найрізноманітніших конкурсів, олімпіад та турнірів, розв’язувати задачі підвищеної трудності, а також олімпіадні завдання
- підвищення  інтересу учнів до свого предмету
- самовдосконалення вчителя
На основі отриманих результатів я дійшла висновку, що  ІКТ-компетентність заслуговує на особливу увагу тому, що саме вона дає можливість особистості бути сучасною, активно діяти в інформаційному середовищі, використовувати найновітніші досягнення техніки в своїй професійній діяльності.


Репрезентація досвіду: 


   Проблема  «Блог як сучасний засіб дії вчителя при використанні нових інформаційних мережних технологій» викликає зацікавленість у вчителів початкових класів школи №69. В цьому я переконалась на засіданнях кафедри початкових класів, методичного об'єднання, присвячених даній темі.
За даними відвідувань електронної бібліотеки загальна кількість користувачів,  що відвідали цей сайт на 23.12.2015року є: 26,350


Посилання на матеріал:  особистий блог http://chijsch69.blogspot.com/ «Веселий клас»

Категорія: інтерактивне середовище | Додав: LeninRMO (08.01.2016)
Переглядів: 885 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 1.0/77
Всього коментарів: 4
4 alexandra_m86   [Матеріал]
Хорошая работа, спасибо за идеи!

3 elenka   [Матеріал]
Завидую Вашей работоспособности! Молодец! очень хороший блог!

2 woodland45   [Матеріал]
Прекрасно,когда учитель и ученики находятся на высоком технологическом уровне знаний и технического прогресса! Хорошо бы ,если подобные начинания будут поддержаны администрацией и родителями! Успехов в Вашем творческом подходе!Молодец!

1 ШАльнойАнгел   [Матеріал]
Дуже гарна та цікава робота!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020