Авторський блог вчителя математики «Математика для всех»
Фідрік Оксана Іванівна, вчитель математики, вища, старший вчитель
Запорізька гімназія №6 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Бєлік Людмила Володимирівна
Адреса школи: м.Запоріжжя,
вул. Олімпійська буд.2
тел.: (061) 769-80-33
email: school6.zp@gmail.com
http: http://gymnasium6.zp.ua
Провідна педагогічна ідея досвіду: блог «Математика для всех» спрямований в умовах стрімкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) використовувати в освіті можливості освітніх мережевих ресурсів.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: використання блогу в освітній діяльності надає низку переваг та відкриває безліч цікавих можливостей. Ведення особистого блогу сприяє підвищенню професійної компетентності, зростанню творчої ініціативи вчителя. Створення інформаційного банку дозволяє вчителю якісно і швидко підготуватися до уроку, та провести його відповідно сучасним вимогам.
Науково-теоретична база досвіду
1. Державний стандарт базової і середньої освіти, затверджений постановою кабінету Міністрів України від 23.11.2011 року № 1392.
2. Закон України «Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007 - 2015 роки».
3. Наказ Президента від 30.09.2012 року № 926 «Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні».
4. Державна цільова програма впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх закладів інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків» на період до 2015 року, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 року № 494.
5. Наказ МОН України від 01.10.2012 № 1695/22007 «Положення про електронні освітні ресурси».
6. Концепція впровадження медіа - освіти в Україні. Схвалено постановою президії Національної академії педагогічних наук України 20.05.2010 р, протокол № 1-7/6-150.
Стисла анотація досвіду: на сучасному етапі розвитку освіти України пріоритетом є впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що вирішують такі завдання як підготовка учнів до швидкого сприйняття і опрацювання великих обсягів інформації, озброєння їх сучасними засобами і технологіями роботи, формування в них інформаційної культури, життєвих компетентностей. З огляду на сучасні реалії, вчитель повинен вносити в навчальний процес нові методи подачі інформації, а це спонукає вчителя до самоосвіти, викликає необхідність у постійному підвищенні професійного рівня. За словами видатного вченого Алі Апшероні: «Педагоги не можуть успішно когось навчати, якщо в цей же час ретельно не вчаться самі».
Одним із найбільш доцільних у використанні в педагогічній практиці є мережевий щоденник, тобто блог. Термін «блог» походить від англ. blog (webloggin) — мережевий журнал або щоденник подій. Це невеликий сайт (до десяти сторінок), який створюється довільним користувачем, головний зміст якого короткі записи, зображення чи мультимедіа, що регулярно додаються і змінюються під власні потреби. Перевага використання блогу в освітній діяльності полягає в тому, що він сприяє розвитку творчого потенціалу вчителя в умовах технологізації освіти. Блог«Математика для всех»створено з метою підвищення професійної компетентності вчителя;створення освітнього простору для самоосвіти, саморозвитку та взаємодії з колегами та учнями; створення банку навчально-методичного забезпечення; дистанційного навчання та спілкування.
Результативність впровадження досвіду: зростання кількості звернення до матеріалів блогу доводить, що публікації - актуальні, корисні та цікаві цільовій аудиторії блогу.
Репрезентація досвіду:блог було репрезентовано на засіданні науково-методичної ради гімназії №6 (протокол № 2, від 24.11.2015р.)
Посілання на матеріал http://oksanafidrik.tumblr.com
|