Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
дидактичне наповнення [53]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:38

Головна » Статті » 2015 КО: : дидактичне наповнення » дидактичне наповнення

Застосування тестових технологій у процесі вивчення математики

Застосування тестових технологій у процесі вивчення математики

Гоголенко Лариса Вікторівна,  вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель

Запорізька гімназія № 107 Запорізької міської ради Запорізької області

директор: Єрмак Галина Вікторівна 

адреса: пр. 40-річчя Перемоги буд. 59,  м. Зaпopiжжя, 69118 

тел.: (061)2799368

е-mail: zpkrsc107@ukr.net 

адреса сайту: http://planeta107.zp.ua/

Провідна педагогічна ідея досвіду Систематичне використання тестів як форми контролю знань учнів і спосіб виявлення прогалин їхніх знань створює умови для адекватного сприймання даного виду роботи учнями, можливість більш об'єктивно оцінювати рівень знань учнів і якісніше підготувати їх до ДПА в 9 класі та ЗНО в 11 класі, завдяки впровадженню нових педагогічних технологій і диференціації навчання.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду Дидактичний матеріал створено до вимог «Національної доктрини розвитку освіти у ХХІ столітті» та потребою сьогодення, з метою забезпечення якості знань та можливості за короткий час перевірити зміст вивченого матеріалу, швидко діагностувати оволодіння учнями вивчений матеріал. Тому робота була спрямована  на добір системи тестових завдань, що направлені на формування та розвиток математичної компетентності, а також забезпечити якісну підготовку до ЗНО та ДПА. Така форма роботи сприяє формуванню інформаційної культури школярів.

Науково-теоретична база досвіду Відповідно до «Держаного стандарту» та вимог «Програм для загальноосвітніх навчальних закладів» зміст даного матеріалу базується на технології дослідження А.М.Капіносова.

Стисла анотація досвіду Практика показує, що використання тестових завдань є досить ефективним інструментом, який стимулює учнів до вивчення кожної теми, підвищує мотивацію до навчальної діяльності, створює відчуття комфорту й розвиває позитивну налаштованість учнів до цього процесу.

У роботі представлені  комбіновані різнорівневі тести з геометрії для 7 класу, це тести, що мають не більше 4 відповідей на один вибір правильного твердження.

Результативність впровадження досвіду Завдяки постійному використанню тестових технологій  як форми контролю знань і вмінь учнів є можливість більш об'єктивно оцінювати рівень знань учнів, а також  вчасно здійснювати корекцію рівня навчальних досягнень, що, в свою чергу, сприяє якісній  підготовці  до ДПА в 9 класі та ЗНО в 11 класі.  Тестові  завдання  дозволяють  за  короткий  час  перевірити  великий  об’єм  вивченого  матеріалу,  швидко  діагностувати  оволодіння  учнями основного  рівня  підготовки  з  окремих  тем,  а  також  курсу  в  цілому. Результатом застосування  завдань диференційованої тестової форми є переможці Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», а також 2 учні за результатами ЗНО отримали 200 балів в 2014-2015 н.р.

Репрезентація досвіду Даний педагогічний досвід було представлено на засіданні круглого столу ШМО.

Посилання на матеріал  http://planeta107.zp.ua/index.php/2010-06-16-15-34-58/2011-04-25-16-19-41/2897-1

Категорія: дидактичне наповнення | Додав: kommun (26.01.2016)
Переглядів: 851 | Теги: дпа, ЗНО, контроль знань, тести, тестові технології, рівень знань, математика | Рейтинг: 1.0/72
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020