Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
дидактичне наповнення [53]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.04.2024, 09:55

Головна » Статті » 2015 КО: : дидактичне наповнення » дидактичне наповнення

Використання на уроках математики активних методик навчання

Використання на уроках математики активних методик навчання на засадах гуманної педагогіки, з метою формування в учнів 5-6-х класів стійкої мотивації до навчальної діяльності

 

Малоушкіна Наталія Григорівна, 
вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, старший учитель

Запорізька загальноосвітня школа  І–ІІІ ступенів №30 
Запорізької міської ради Запорізької області, 
директор: Чумаченко О.В.,


адреса: вул. Леонова 4,  м.Зaпopiжжя 69006,
тел.: (061)236-87-71,E-mail: nvk_30@mail.ru ,
адреса сайту: http://nvk30.ucoz.ru/

 

 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: 
    Необхідним напрямком роботи вчителя щодо створення сприятливих умов для ефективного оволодіння учнями програмних вимог з математики є формування позитивного збагаченого емоційного середовища на уроці. Розвиток в учнів емоційної складової пізнавальних процесів сприяє підвищенню рівня навчальних досягнень та усвідомленому ставленню до вивчення математики.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
     Актуальність теми обумовлюється тим, що курс математики основної школи характеризується наявністю тісних міжпредметних зв’язків. Відповідно, якість засвоєння знань, сформованість предметних компетенцій з кожної навчальної теми залежить від рівня вмотивованого ставлення учнів до опанування ними навчального матеріалу з інших предметів, пов’язаних з даною темою з математики. 
Технологія досвіду сприяє рішенню наступних проблем: 

  • особистісна спрямованість навчання і виховання; 
  • гуманізація навчально-виховного процесу; 
  • створення на уроках математики умов для отримання почуття радості і задоволення від навчання та бажання вчитися (визначення емоційного стану дитини на початку уроку, створення ситуації успіху впродовж уроку, рефлексія учнів наприкінці уроку);
  • підвищення ефективності уроку, як основної одиниці навчально-виховної діяльності. 

Науково-теоретична база досвіду є технологія гуманної педагогіки (Ш.О.Амонашвілі, К.Ушинський, В.Сухомлинський, Я.А.Коменський, Й.-Г.Песталоцці, Я.Корчак, О.Захаренко), інтерактивні технології (О.Я.Савченко, М.П.Гузик, О.Пометун, С.М.Гончаров). 

Стисла анотація досвіду:

     Проведення уроків з використанням активних методик навчання (уроки-мандрівки, уроки-конкурси, уроки-диспути, уроки-дослідження) сприяють набагато кращому та якіснішому засвоєнню учнями навчального матеріалу, так як активні методи і прийоми роботи розраховані не на запам’ятовування, а на вдумливий, творчий процес пізнання світу, на постановку проблемних завдань та пошук їх вирішення. А якщо активні методики навчання базуються на засадах гуманної педагогіки, то це ще більше активізує емоційну складову пізнавальних процесів учнів, що безпосередньо впливає на формування стійкої мотивації до вивчення математики, оскільки створює емоційно усвідомлене коло значущих перспектив особистісного розвитку для учня.

Вид досвіду за характером новизни – раціоналізаторський: створення передумов для всебічного розвитку особистості, перехід на активні методики навчання і виховання, оновлення змісту навчання сучасним технологічним інструментарієм, здійснення гуманно-особистісного підходу до кожного учня. 

Новизна досвіду полягає в оригінальному використанні педагогічних інновацій на принципах гуманної педагогіки. 

Результативність впровадження досвіду:

     Результативність полягає в тому, що дана система, втілена у практику роботи учителів математики ЗОШ №30, дала можливість підвищити рівень навчальних досягнень учнів, їх особистісну відповідальність за якість власної освіти.
 
Репрезентація досвіду:

Запорізька загальноосвітня школа № 30, виступ на методичному об’єднанні фізико-математичних дисциплін. Відкритий урок на обласному семінарі 2013-2014 н.р.

Посилання на матеріали: http://nvk30.ucoz.ru/load/

Категорія: дидактичне наповнення | Додав: LeninRMO (09.01.2016)
Переглядів: 912 | Рейтинг: 1.0/33
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024