Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
дидактичне наповнення [53]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.09.2020, 17:53

Головна » Статті » 2015 КО: : дидактичне наповнення » дидактичне наповнення

Використання інтерактивних технологій при проведенні математичних диктантів, тестувань

Використання інтерактивних технологій при проведенні математичних диктантів, тестувань,  як один з видів діяльності вчителя   для оперативного контролю та підвищення якості знань  учнів

 

Кліпалка Оксана Дмитрівна,

вчитель математики, спеціаліст ІІ категорії
Запорізька гімназія № 50 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор Гузеватий Андрій Юрійович
Адреса: 69006,  м. Запоріжжя, вул. Б. Хмельницького, 22
E-mail:gimnasium-50@mail.ru
Сайт: http://gymnasium50.zp.sch.in.ua/

 


Провідна педагогічна ідея досвіду:

     зацікавленість учнів у вивченні математики є однією з головних проблем при викладанні цього предмету. Дуже важливо знайти різноманітні методи та прийоми, які будуть цікаві учням, а також значно полегшать роботу вчителя і підвищать якість знань з предмету. Одним з таких методів я вибрала математичні диктанти з використанням інтерактивних технологій. Ідея створення таких диктантів - необхідність формування в учнів уміння користуватися набутими знаннями, знаходити розв’язання вправ в нестандартних умовах, формування лаконічності і точності мислення, самостійно робити висновки й узагальнення .
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: застосування комп'ютерної техніки робить традиційні уроки математики яскравими, насиченими. Уроки з комп’ютерною підтримкою викликають велику зацікавленість учнів. На цих уроках кожен учень працює активно, в учнів розвивається допитливість, пізнавальний інтерес. Комп'ютер дозволяє підсилити мотивацію навчання шляхом активного діалогу учня з комп'ютером, розмаїтістю й барвистістю інформації (текст + звук + колір + анімація), шляхом орієнтації навчання на успіх. Крім того, комп’ютерні уроки дають можливість ефективно використовувати диференційований підхід у навчальному процесі. 


Науково-теоретична база досвіду:

державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти  спрямований на реалізацію діяльнісного  підходу,  спрямованого на розвиток умінь і навичок учня, застосування здобутих знань у практичних ситуаціях.  Електронні конструктори уроків видавничої групи «Основа». Програми «Мастер-тест», «PowerPoint».


Стисла анотація досвіду:

    моєю метою є підвищення якості знань, швидка перевірка як теоретичного, так і практичного матеріалу, намагання оцінити кожного учня, тим самим, задіяти всіх в процес розв'язування завдань. А взаємоперевірка сприяє закріпленню знань. Такі методи роботи вимагають від дитини швидкості думки, особливої уваги та емоційної напруги. Для цього я розробила математичні диктанти для учнів 5-7 класів: 
•    Тестові завдання для перевірки теорії;
•    Завдання для розв'язування для перевірки практичних знань.
А наявність правильних відповідей після диктанту і можливість оцінити самостійно свою роботу і роботу свого товариша викликають бажання учнів вчитися і можливість похвалитися своїми досягненнями серед однокласників.


Результативність впровадження досвіду:

     Використовуючи під час уроків такі методи роботи і помітивши, що використання комп'ютерних технологій під час вивчення математики значно підвищує інтерес учнів до даної дисципліни та забезпечує зростання ефективності засвоєння навчального матеріалу. Учням дуже подобаються математичні диктанти із взаємоперевіркою, а також перевірка знань тестуванням, коли комп'ютер перевіряє і оцінює роботу дітей. 


Репрезентація досвіду:

    На засіданнях ШМО вчителів математики та інформатики такий метод перевірки знань учнів викликає зацікавленість. Також з питанням використання ІКТ я виступала на засіданні педради, що свідчить про актуальність цього питання.

Посилання на матеріал: http://gymnasium50.zp.sch.in.ua/

Категорія: дидактичне наповнення | Додав: LeninRMO (09.01.2016)
Переглядів: 610 | Рейтинг: 1.0/29
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020