Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
дидактичне наповнення [53]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.09.2020, 17:13

Головна » Статті » 2015 КО: : дидактичне наповнення » дидактичне наповнення

Оцінювання знань з мови, мовних умінь і навичок. Тестові завдання з української мови (4 клас)

Оцінювання знань з мови, мовних умінь і навичок. Тестові завдання з української мови (4 клас)

 

Гурінок Марина Анатоліївна
заступник директора з НВР, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист.
Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ст. №100 Запорізької міської ради Запорізької області.
Директор: Доновський Сергій Миколайович.
Адреса школи: 69096, м. Запоріжжя, вул. Ладозька, 2а.
тел. (061) 224-77-25
e-mail: sushkovama@rambler.ru
http://schkola100-zaporozhye.jimdo.com/

 

 


Провідна педагогічна ідея досвіду:

якісний тест-крок до якісної освіти. Оцінювання мовних знань і вмінь здійснюється тематично. Отже, методично правильно організований відбір матеріалу та ретельно підібрані форми перевірних завдань для тестової роботи дозволяють максимально повно охопити перевіркою матеріал з теми і об'єктивно визначити рівень засвоєння теоретичних знань та здатність розпізнавати вивчені мовні явища, групувати, класифікувати, трансформувати, доповнювати.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:

зворотній зв'язок між учителем і учнями забезпечується засобами контролю за навчальними досягненнями. Контроль сприяє розвитку волі, уваги, мислення, пам'яті, пізнавальної активності, самостійності. Результати контролю дають підставу для організації подальшої корекційної роботи, метою якої є підвищення рівня навченості учнів.


Науково-теоретична база досвіду:

Інструктивно-методичні матеріали щодо контролю та  оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів, вимоги Державного стандарту початкової загальної освіти (Постанова кабінету Міністрів України від 20.04.2011 №462).


Стисла анотація досвіду:

розроблені тестові завдання за темами навчального матеріалу з української мови в 4 класі. 


Результативність впровадження досвіду:

забезпечує об'єктивність висновків про стан вивченого матеріалу з української мови.


Репрезентація досвіду:

використання матеріалів вчителями початкових класів ЗСШ №100 для перевірки вивченого матеріалу з української мови в 4 класі. 

Посилання на матеріали: 

http://schkola100-zaporozhye.jimdo.com/%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D0%BC/%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0/?logout=1

http://klasschool.at.ua/load/metodichni_rozrobki/kolegam/ocinjuvannja_znan_z_movi_movnikh_umin_i_navichok_testovi_zavdannja_z_ukrajinskoji_movi_4_klas/17-1-0-10

Категорія: дидактичне наповнення | Додав: LeninRMO (03.01.2016)
Переглядів: 746 | Рейтинг: 1.0/42
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020