Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
дидактичне наповнення [53]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 01.12.2024, 00:06

Головна » Статті » 2015 КО: : дидактичне наповнення » дидактичне наповнення

Національно-патріотичне виховання на уроках математики

Національно-патріотичне виховання на уроках математики

 

Бондаренко Наталія Олександрівна,
вчитель математики та інформатики, спеціаліст.
http://bondarenko29.jimdo.com/

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 29
Директор: Тимошенко Федот Миколайович
Адреса школи: м. Запоріжжя, вул. Ак. Александрова, 7.
тел.: 223-67-29
email: shef29@ukr.net

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду 

    Наданий досвід роботи вчителя висвітлює тему національно-патріотичного виховання на уроках математики в п’ятому класі. Виховання в учнів почуття національної свідомості, любові до батьківщини, до рідної мови, культури, традицій. Розвити здатність учня аналізувати та оцінювати досягнення національної та світової культури, застосовувати методи самовиховання, орієнтовані на загальнолюдські цінності

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду 

    Саме сьогодні, коли наша держава переживає не пості часи, а переважна більшість молодих людей, на жаль, не має чітких моральних цінностей та ідеалів. Це проблема всього українського суспільства, всієї держави. Одним із провідних напрямків виховання сьогодні стає національно-патріотичне виховання дітей та підлітків. Педагогіка через виховання та навчання дітей відтворює і розкриває у кожному наступному поколінні народ, націю. Тому й національний підхід у науковому розв’язанні педагогічних проблем є обов’язковим.

Науково-теоретична база досвіду 

    Патріотичне виховання було предметом дослідження багатьох поколінь педагогів. Видатні вчені та педагоги минулого О. Духнович, Г. Ващенко, С. Русова, К. Ушинський, Я. Чепіга, А. Макаренко, В. Сухомлинський та інші у своїх працях приділяли велику увагу вихованню любові до своєї землі, рідної мови; поваги до історичного минулого, формуванню національної самосвідомості. Основні складові патріотичного виховання українців намагались визначити філософи, історики,  політики, письменники, зокрема Г. Сковорода, І. Франко, М. Костомаров, П. Куліш, Д. Донцов, М. Грушевський, С. Бандера, Р. Шухевич, Д. Чижевський та інші.
При впровадженні національно-патріотичного виховання на уроках математики я спиралась на «Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді. Додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 16. 06. 2015 р». В основу системи національно-патріотичного виховання покладено ідею розвитку української державності як консолідуючого чинника розвитку українського суспільства та української політичної нації. Важливу роль у просвітницькій діяльності посідає відновлення історичної пам'яті про тривалі державницькі традиції України.

Стисла анотація досвіду 

      На своїх уроках я впроваджую різні шляхи реалізації національно-патріотичного виховання: задачі з відповідним змістом, додаткова інформація, що сприяють розвиткові гідного громадянина України.
Впроваджуючи національно-патріотичне виховання на уроках математики, в учнів не тільки формується почуття патріотизму, національної свідомості і любові до національних традицій, культури, мови, а ще й підвищується інтерес до вивчення математики і розвивається творче та критичне мислення.

Результативність впровадження досвіду 

       Протягом цього навчального року мною була проведена активна робота у напрямку національно-патріотичного виховання.
Я дійшла висновку, що вирішення задач національно-патріотичного напрямку не тільки виконує свою основну функцію: виховання почуття патріотизму, національної свідомості, любові до традицій, культури та мови українського народу, а ще й активізує творчі здібності учнів, залучає батьків до навчально-виховного процесу. 

Репрезентація досвіду 

     Проблема національно-патріотичного виховання викликає зацікавленість у вчителів математики району, міста, області. У цьому я переконалась на засіданнях методичного об’єднання, присвячених даній темі.

Посилання на матеріали: 

https://drive.google.com/folderview?id=0B8Qt1trr_hicSHIxTkFWZmVSU1E&usp=sharing

http://bondarenko29.jimdo.com/

Категорія: дидактичне наповнення | Додав: LeninRMO (09.01.2016)
Переглядів: 2854 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 1.0/109
Всього коментарів: 3
3 Varia29  
На даний час тема дуже актуальна, не завжди можна знайти матеріал з даної теми. Дякую.

2 rudenkoira  
Цікавий та корисний матеріал!

1 airjordan23-89  
Дуже цікаво. Актуально.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024