Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
дидактичне наповнення [53]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2024, 23:01

Головна » Статті » 2015 КО: : дидактичне наповнення » дидактичне наповнення

Національно – патріотичне виховання молодших школярів на традиціях українського народу в умовах сучасного інформаційного середовища

Національно – патріотичне виховання молодших школярів на традиціях українського народу в умовах сучасного інформаційного середовища

 

Головко Олена Миколаївна, 
вчитель початкових класів,  спеціаліст вищої категорії, учитель-методист


Запорізький багатопрофільний ліцей № 62 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Пархоменко Ірина Володимирівна


Адреса школи: м. Запоріжжя, вул. 40 років Рад. України 9, 69006
Тел: 236-89-70, 236-09-19
Email: zpbpl62@ukr.net
http://bpl62.zp.ua/index.php

 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду полягає у відборі найефективніших відомих інноваційних технологій з метою виховання особистості, що усвідомлює свою неповторність, унікальність; удосконалення особистості як активного громадянина України, духовно багатої, морально благородної особи; формування особистісних якостей, відповідних національним та загальнолюдським цінностям. 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
Досвід роботи вчителя демонструє, що національно-патріотичне виховання учнів впроваджується нею в урочний та позаурочний час через сферу духовного життя, формування ціннісного ставлення до свого власного «Я» та до оточуючих, проникає в усе, що пізнає, узнає, робить, до чого прагне, що любить дитина, яка формується. 
На сучасному етапі розвитку освітньої галузі Державний стандарт початкової загальної освіти зобов’язує створити такі умови для розвитку й саморозвитку особистості учня, які забезпечать умови для інтелектуального, соціального, морального і фізичного розвитку та саморозвитку людини, а в стратегічному плані – закласти фундамент для формування демократичного суспільства, для якого освіченість, вихованість, культура – найвищі цінності, незамінні фактори стабільного добробуту і динамічного розвитку України.
Розв'язання цих важливих завдань розпочинає з перших днів перебування дитини у школі, ставлячи перед собою мету - вироблення в кожного учня відданості загальнолюдським моральним цінностям, успадкування духовних надбань і культури свого народу, виховання в нього громадянського світогляду.
Я вивчаю особистість дитини, намагаюся створити атмосферу доброзичливості, інтелектуального пошуку, умови для того, щоб кожен учень щоденно відчував радість від спілкування з учителем, однолітками, тактовно спрямовую стосунки дітей між собою на засадах дружби, поваги, розуміння.

Науково-теоретична база досвіду
Дослідження провідних педагогів і психологів І.Беха, Г.Ващенка, О.Вишневського, Г.Гончарука, Б.Ступарика, К.Чорної, П.Щербаня та інших. висвітлюють питання формування національно – патріотичного виховання, питання формування ціннісного ставлення до себе, до людей, вказують форми і методи виховання. 


Стисла анотація досвіду:
У сучасному житті приділяється багато уваги пізнанню себе як особистості, своєї власної неповторності, себе, як члена сім`ї, родин, дитячого угрупування, національної самосвідомості учнів. Найважливішим виховним спрямуванням досвіду є формування в учнів найбільш значущих для українського народу цінностей: патріотизм, соціальна справедливість, первинність духовного щодо матеріального, гуманізм, працелюбство, взаємоповага, виховання в дитини свого власного «Я», віри в свої сили, талант, здібності, виховання творчої соціально-активної особистості, здатної бережливо ставитися до природи, світу речей, самої себе, інших людей, розуміти значення життя як найвищої цінності.

Результативність впровадження досвіду:

запробовані педагогічні умови, зміст, форми та методи, та передові педагогічні технології роботи показали підвищення рівня сформованості поваги дитини до свого власного «Я», усвідомленню власної неповторності і значущості, навчили учнів сприймати оточуючих такими як вони є, а також навичкам спілкування у різних життєвих ситуаціях, сприяли моральному вихованню учнів.

Репрезентація досвіду:

участь в третьому обласному методичному фестивалі «Урок XXI сторіччя» в 2015/2016 н. р. з презентацією-захистом уроку з основ здоров`я «Неповторність людини», де на заключному етапі посіла II місце. 
Досвід викликав зацікавленість у керівників ІАМЦ районів міста: виступи перед вчителями РМО Жовтневого району, на засіданні «Асоціації молодих педагогів» Ленінського району.

http://zw.ciit.zp.ua/index.php/Участница:Elenagolovko

Конспект уроку

https://drive.google.com/file/d/0B5vcPd-C_zbubjRzUjBTR2dZMTg/view

Грамоти, дипломи

https://drive.google.com/folderview?id=0B5vcPdC_zbueGdTcEtWdnktdFE&usp=drive_web

Відео. Основи здоров`я «Неповторність людини»
https://drive.google.com/file/d/0B5vcPd-C_zbuaS1nWVdScEd3ZzQ/view

Презентація «Я -неповторний!»
https://drive.google.com/file/d/0B5vcPd-C_zbuTWtGdjBDaHBiMmM/view

Аудіо 
https://drive.google.com/folderview?id=0B5vcPd-C_zbuRWNkQm9hTkNKNk0&usp=drive_web

 

Категорія: дидактичне наповнення | Додав: LeninRMO (25.01.2016)
Переглядів: 1554 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 1.0/72
Всього коментарів: 2
2 lysenckoiv  
Дякуємо за працю та бажаємо подальших успіхів!

1 Виктроия  
Елена Николаевна огромная благодарность за итересный материал и Ваш высокий профессионализм.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024