Науково-теоретична база досвіду: велика кількість досліджень, проведених у різних країнах світу в галузі фізичного виховання, їхнє широке впровадження у практику в тісному взаємозв'язку з іншими найважливішими складовими здорового способу життя – раціональним харчуванням і профілактикою надлишкової ваги тіла, відмовою від паління й розумним ставленням до вживання алкогольних напоїв, оптимальним співвідношенням праці й відпочинку, призвели за останні 20-30 років у багатьох країнах світу до дивовижних результатів стосовно повноцінного вікового розвитку (Sasco A., Paffenbarger R.S., Gendre I., Wing A.L.; Хоулі Е.Т., Френкс Б.Д., Степаненкова Е.Я., Волков Л.В.), уповільнення процесів старіння та збільшення тривалості життя (Паффенбаргер Р.С., Ольсен Е., Петленко В.П.), поліпшення зовнішнього вигляду людей, у першу чергу, їхньої статури й постави (Corbin C.D., Lindsey R.), підвищення стійкості до несприятливих чинників довкілля, попередження багатьох важких захворювань і повноцінної реабілітації після хвороб (Гордон Н., Петленко В.П., Поллок М.Л., Шмідт Д.Х.), організації здорового дозвілля й профілактики шкідливих звичок (De Vries H.A., Housh T.J.; Vood D., Musker F.F., Rink J.E., Prentice W.E.,), вивчення можливостей удосконалення системи фізичного виховання (Е. Вільчковський, Н. Денисенко, О. Аксьонова, О. Дубогай ), надання дітям знань про власне здоров’я, починаючи з дошкільного віку (Т. Андрющенко, В. Нестеренко), фітнесу в системі дошкільного та шкільного фізкультурної освіти (О. Сайкіна), педагогічні умови формування інтересу у дошкільників до занять спортом: карате (М. Перекопська), культури здоров’я (Ш. Амонашвілі, А. Дістерверг, К. Ушинський), умовами ефективного розвитку рухових здібностей у школярів молодших класів засобами рухливих ігор (С. Марченко), гігієни дітей і підлітків, акселерації, фізичного розвитку дітей, вікової психогігієни, працездатності і стомлюваності школярів, вікової токсикології (А. Амосов, С. Громбах), теорії і практики управління фізичним станом людини на основі комплексних фізкультурно-оздоровчих корекцій (О. Суханов), та ін.
Стисла анотація досвіду: у досвіді роботи представлені інноваційні підходи до організації профілактичної оздоровчої роботи з вихованцями молодшого та старшого шкільного віку з кіокушин карате, а саме практичні рекомендації до використання та запровадження фізкультурно-оздоровчих систем на заняттях фізкультурно-спортивного напрямку. На заняттях гуртка кіокушин карате під час розминки (в підготовчої частині заняття) вихованцям молодшого шкільного віку пропонується виконувати комплекси вправ оздоровчих гімнастичних систем, які спрямовані на розвиток навичок правильної постави; комплекси вправ з предметами; комплекс «партерної» гімнастики; рухливі ігри.
Для дітей старшого дошкільного віку пропонується на заняттях використовувати елементи дитячої йоги; вправи з предметами; рухливі ігри, смуги перешкод.
Таким чином, заняття спрямоване на підвищення або підтримання рівня розвитку фізичних якостей і прикладних навичок, найбільш тісно пов'язаних з показниками здоров'я. Такими якостями є: аеробна витривалість, м'язова сила і витривалість, гнучкість, а також життєво важливі рухові навички. При цьому першорядне значення надається аеробної витривалості. Решта фізичних якостей (швидкість, спритність, координація) розглядаються як моторні компоненти, які проявляються в конкретних рухових діях.
Результативність впровадження досвіду: ІІІ місце у Всеукраїнському конкурсі майстерності «Джерело творчості» у номінації «Керівник гуртка-2013»
Репрезентація досвіду: обласний рівень - презентація матеріалів досвіду роботи на обласній виставці «Освіта Запорізького краю - 2013» в рамках ІV Міжнародного освітнього форуму «Особистість в єдиному освітньому просторі»; Державний рівень репрезентації досвіду роботи, публікація статті у міському збірнику статей «Інноваційна діяльність педагогів позашкільних навчальних закладів, Запоріжжя, 2013