Грязнов
Олексій Геннадійович
Учитель хімії та
біології, спеціаліст вищої категорії
Запорізька
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №75 Запорізької міської ради Запорізької
області
Директор Гончаренко Роман Вікторович
Адреса: м. Запоріжжя, вул.
Історична, буд. 92,
Телефон – (0612)
36-56-10,
e-mail
– shkola75@i.ua,
адреса
сайту- zzosh75.ucoz.ru
Провідна педагогічна ідея
досвіду
Використання
на уроках наочностей, розроблених та представлених в різних формах, дозволяють
здійснювати розвиток логічного мислення та навчально-пізнавальної
компетентності учнів 7-х класів на уроках хімії та біології. Учні охочіше виконують ті завдання, розв’язати які можна, застосувавши
нестандартні прийоми, кмітливість, винахідливість.
Обґрунтування актуальності та
перспективності досвіду
Використання
творчих, наочних завдань, підготовлених учнями до уроку, має на меті розвиток
уваги, самостійності
та наполегливості учнів, сприяє зацікавленості у
подальшому вивченні предмета, навчає вести співбесіду з учителем, однокласниками.
Даний матеріал спрямований на розвиток інтелектуальних здібностей
учнів.
Науково-теоретична
база досвіду
Хімія та біологія –
експериментально-теоретичні науки, тому при вивченні їх основ важливу роль
відіграє наглядний експеримент – складова частина навчально-виховного процесу.
Стисла анотація досвіду
Основним принципом у розвитку творчої та пізнавальній
діяльності учнів на уроках хімії та біології є не тільки демонстрування
комп’ютерних технологій, але і підготовка наочності, зробленої та запропонованої
самими учнями.
Результативність впровадження
досвіду
Підвищення рівня досягнень учнів
Репрезентація досвіду
Роботу
можна використовувати як додатковий матеріал до уроків біології та хімії.
http://add.coolreferat.com/doks/index-18635.html