Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.05.2024, 20:32

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Історія і правознавство

Застосування тестових завдань при оцінюванні уроків узагальнення з історії стародавнього світу
Застосування тестових завдань при оцінюванні  уроків узагальнення  з історії стародавнього світу у шостому класі за новою програмою та вимогами оновленого Держстандарту

Решетнікова Олена Павлівна, вчитель історії та правознавства,  «Спеціаліст  вищої  категорії» , «Учитель-методист»
 
Запорізька гімназія № 71 з поглибленим вивченням іноземної мови Запорізької міської ради Запорізької області

Керівник закладу: Терновська Л.І

пр. Маяковського, 8


т. 233-87-11, 233-73-82, 233-71-32
URL:  www. school-71. zp. ua             
E-mail:  school-71@ukr.net


Провідна педагогічна ідея досвіду. Створення інформаційного простору як чинника розвитку пізнавальної мотивації і інформаційно-комунікативних  вмінь учнів  для налаштування його до майбутньої участі в ЗНО.
 
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду. Актуальність досвіду полягає у необхідності створити таку модель освітнього процесу, яка б задовольняла вимогам суспільства, так і особистим потребам та можливостям учня. Така модель повинна носити особистісно-орієнтований характер, базуватися на використанні сучасних комп’ютерних засобів, бути спрямованою на ефективне досягнення поставлених навчальних цілей. Переваги тестових технологій перед іншими методами перевірки знань полягають у тому, що процес перевірки стає об’єктивним і мінімально залежить від особистої думки вчителя. Процес стає технологічним (наявність розробляти, проводити та перевіряти з використанням компьютерной техніки). Вимагається незначний обсяг часу для використання та перевірки. Учитель створює умови для розвитку знань,  загальної культури учнів,  високої пізнавальної активності на  основі самоуправління процесом.

Науково-теоретична база досвіду: Науковим обґрунтуванням досвіду слугують фундаментальні дослідження в області тестування знань учнів Н.Ф. Єфремової, Е.А. Міхайличева,  С.А. Сафонцева, М.Б.; теорія розвивального навчання В.В. Давидова, Д. Б. Ельконіна; теорія особистісно-орієнтовного навчання
І. С. Якиманської;  теорія компетентністно орієнтованої системи навчання
О. Пометун.

Стисла анотація досвіду. Тести використовуються не тільки для оцінювання навчальних досягнень учнів, а й як тренувальні вправи при проведенні комбінованих уроків та занять з використанням інтерактивних методів навчання. Основні технологічні  аспекти досвіду: проектування навчально-пізнавальної діяльності учнів, використання сучасних освітніх технологій навчання, моніторинг рівня навченості історії.
Досвід відповідає сучасним вимогам навчання та виховання, сприяє розвитку особистості учнів, реалізації мети та завдань нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.

Результативність впровадження досвіду:
1.    Створення сприятливих умов для розвитку творчості вчителів, показ прийомів роботи на практиці;
2.    Організація практичної роботи із застосуванням інтегративних методик ;
3.    Розширення можливості подання навчальної інформації.
4.    Підвищення  мотивації навчання (регулювання завдань за рівнем складності).
5.    Відслідкування динаміки  змін в навчальних досягненнях учнів через  рефлексію учнів.

Репрезентація досвіду: Досвід рекомендовано для практичного використання вчителями історії у даному навчальному закладі, на районному рівні, форма репрезентації – участь у практико- орієнтовному семінарі з теми «Організація навчально - виховного процесу з історії в шостих класах в умовах впровадження нового Держстандарту в  2014-2015 н.р.», інтернет-виданнях.
  

Категорія: Історія і правознавство | Додав: OrdgonRMO (19.01.2014)
Переглядів: 960 | Коментарі: 2 | Теги: історія, картосхема, відповідь, питання, тести, пам’ятки, Орджонікідзевський, визначення | Рейтинг: 3.5/83
Всього коментарів: 2
2 Тетяна  
Корисний матеріал. Дякую!

1 Ирина  
Дуже корисний матеріал для викладання у шостому класі

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024