Провідна педагогічна ідея досвіду: Головною ідеєю досвіду є ознайомлення із найпоширенішими засобами інтенсивного навчання іноземним мовам, ефективне їх впровадження у навчально - педагогічний процес, перевагами якого є перш за все – системність у отриманні знань, необхідних для спілкування та розуміння інших; можливість дискутувати та обговорювати навчальний матеріал, висувати свою точку зору; можливість практично застосувати набутті знання, уміння і навики та максимальне занурення у мовне середовище.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Актуальність даного досвіду полягає в тому, що сьогодні навчання іноземним мовам широко використовується у різноманітних школах, проте серед усіх мов, англійська мова вже довгий час стоїть на першому місці. Ця мова давно вже вийшла за межі англомовних країн і стала воістину міжнародною. Англійська - мова бізнесу, науки, подорожей, зустрічей, презентацій, конференцій, мова Інтернету. Ця ланка, сполучає самих різних людей в самих різних куточках планети, це рятівний круг у вирі сучасного життя. Тому поняття «інтенсив» в даному випадку - це ретельний пошук нових технологій навчання і продуктивне, ефективне їх впровадження у навчально-педагогічний процес різних типів навчальних закладів, яке сприятиме забезпеченню високої підготовки учнів.
Науково-теоретична база досвіду:
Науково-теоретична база складається з передового досвіду Г.Лозанова як засновника сугестопедичної теорії, Г.Китайгородської, Ю. Пассова, П. Гурвіча, І. Рахманова, І. Салістра, Н. Скляренко, С. Шатілова, а також зарубіжних дослідників Ch. Fries, R. Lado, H. Palmer, D. Westgate.
Стисла анотація досвіду:
Засоби та методи інтенсивного навчання складають організований простір, який сприяє розвитку інноваційного ресурсу особистості, а також є інтегрованим засобом накопичення і реалізації інноваційного потенціалу, який складається з комплексної діяльності по створенню, освоєнню, використанню та розповсюдженню нововведень (інтелектуальні ігри, лінгвістичні казки, диференційне навчання, інтегровані завдання, мовленнєві ігри, інтерактивні методи).
Провідна ідея досвіду – це розкриття особливостей побудови системи вправ для оволодіння практичною граматикою та лексикою англійської мови у межах інтенсивної технології.
Результативність впровадження досвіду:
Участь учнів у міських та міжнародних конкурсах з англійської мови ( FLEX – програма обміну майбутніх лідерів (Курбатов Микита, Плахотнюк Валерія пройшли до 3 туру конкурсу), Грінвіч, Олімпус, міський конкурс на найкращий відгук про прочитану книгу іноземною мовою та конкурс Puzzle).
Репрезентація досвіду:
Рівень репрезентації – навчальний заклад. Форма репрезентації – конференція, виступ на педагогічній раді та на засіданні ШМО вчителів іноземної мови.
Рівень репрезентації – районний. Форма репрезентації – конференція, проведення відкритих уроків, публікація в Інтернет виданнях.