Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.05.2018, 09:10

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Формування життєвонеобхідних для самореалізації компетенцій учнів початкових класів

Формування життєвонеобхідних для самореалізації компетенцій учнів початкових класів

Кусакова Ольга Вікторівна, вчитель  початкових класів, вища категорія, звання «Старший вчитель»

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 103 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Ситенко Неля Юріївна

Адреса: 69118, м. Запоріжжя, вул. Новокузнецька, 18-а.

Телефон: +38 061 2799592

Е-мail: school103zp@ukr.net

Сайт: http://gradum103.zp.ua/

Провідна педагогічна ідея досвіду Провідною ідеєю досвіду є «школа для життя, школа через життя», підвищення професійної компетентності вчителя у пошуку шляхів з розвитку ключових компетентностей молодших школярів.

Обґрунтуванняактуальності та перспективностідосвіду Актуальність і перспективність досвіду обумовлена сучасними тенденціями в освіті, новими Державними стандартами, а саме, формуванням і розвитком інтелектуальної, вихованої, комунікабельної ,успішної, творчої та ініціативної особистості, здатної жити в сучасному суспільстві, реалізувати себе у житті.  Перед початковою школою, відповідно до нового Державного стандарту початкової загальної освіти, стоїть завдання впровадження компетентнісного підходу в навчально-виховний процесс початкової школи, розробка навчально-методичного забезпечення щодо формування ключових компетентностей молодших школярів, вдосконалення професійної майстерност івчителів початкових класів щодо розвитку компетентностей учнів молодших класів.

Науково-теоретична база досвіду Концепція компетентнісно – орієнтованої освіти є популярною в сучасній європейській педагогіці.Її розробляють відомі міжнародні організації, зокрема ЮНЕСКО, ЮНІСЕФ, ПРООН, Рада Європи, Комісія з питань культурної співпраці при Раді Європи. В основі наукових праць угорського педагога Г.Халаш, ірландського вченого-педагога Дж.Куллахан, французького педагога Ж.Перре та багатьох інших лежить ідея необхідності формування компетентної особистості, здатної застосовувати знання, уміння та досвід відповідно до ситуації.Проблема компетентнісного підходу в середній освіті в Україні набула ґрунтовного розв'язання. Ідеї її вирішення знайшли відображення в роботах видатних психологів і педагогів: Макаренка А.С., Сухомлинського В.О., Подмазіна С., Бондар С.,Родигіної І.В.., Якиманської , та інших.

Стисла  анотація  досвіду Досвід розкриває створення умов для розвитку і самореалізації учнів, організацію навчально-пошукової, дослідницької діяльності учнів, здійснення індивідуального підходу для створення ситуації успіху у кожного учня,  розкриття творчих здібностей, навичок майстерності, ораторського мистецтва, гармонізування відносин дитини з навколишнім світом, навичок спілкування і колективної творчості; виховання патріотичних почуттів, стійкої громадянської позиції, використання сучасних комп’ютерних технологій у навчально-виховному  процесі, що сприяє формуванню та  розвитку ключових компетентностей учнів.

Результативність впровадження досвіду Досвід роботи дозволяє розвивати й удосконалювати особисту практику вчителів початкових класів, керівників шкільних методичних об’єднань вчителів початкових класів, модернізує процес навчання на  сучасному етапі та  може бути  використаний  для впровадження в інших навчальних закладах. Свої життєво необхідні компетенції учні успішно самореалізують у шкільних, районних інтелектуальних  та творчих конкурсах, а також у повсякденному житті.

Репрезентація досвіду

  • на засіданнях ШМО Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №103 Запорізької міської ради Запорізької області ;
  • виступ під час засідання  методичної ради закладу.;
  •   на  засіданні районного методичного центру вчителів початкових класів  Комунарського району в 2013, 2014 роках ,
  • для слухачів курсів ЗОІППО  в 2012 році.

Посилання на матеріал http://gradum103.zp.ua/index.php/pedagogicheskaya-vystavka

Категорія: Виховна взаємодія | Додав: kommun (28.01.2016)
Переглядів: 743 | Теги: творчість, компетентність, модернізація, самореалізація, ситуація успіху, активізація пізнавальної діяльнос, позакласна робота, навчально-виховний процес | Рейтинг: 1.0/239
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2018