Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 02.05.2024, 16:46

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Сімейно-родинного виховання

Виховна та розвивальна взаємодія класного керівника з учнями і батьківською громадою

Виховна та розвивальна взаємодія класного керівника з учнями і батьківською громадою щодо реалізації концепції Національно-патріотичного виховання в колегіумі «Елінт»

Марченко Тетяна Валеріївна,
вчитель історії та правознавства, 
класний керівник 6-В класу, І категорія

Запорізький колегіум «Елінт» Запорізької міської ради Запорізької області
директор: Зайковська Олена Анатоліївна
Адреса школи: м.Запоріжжя, вул. Маршала Чуйкова, 29
тел.: 061 283 60 40
email: kelint1@ukr.net
сайт школи: http://elint.com.ua/

 


Провідна педагогічна ідея досвіду
Школа озброює дітей систематичними знаннями, виховує в них моральні якості, які так необхідні у житті. Цю місію школа зможе успішно виконати лише при умові постійного, найтіснішого і ділового зв’язку з батьками учнів. Співдружність школи і сім’ї – це необхідна умова успішного навчання і виховання. Життя кожної родини – це частина життя країни. Тому у центрі уваги – особистість дитини та виховний вплив сім’ї на її становлення як громадянина незалежної України. Особлива увага приділяється оновленню форм і методів роботи.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
На сьогодення важлива й відповідальна задача вчителя – зробити батьків активними учасниками педагогічного процесу. Рішення даної задачі представляється можливим за умови:

  • забезпечення участі батьків у підготовці та проведенні колективних справ у класі та родинних свят в колегіумі;
  • педагогічне управління діяльністю батьківської ради класу;
  • індивідуальна робота з батьками;
  • забезпечення духовної єдності поколінь, збереження родинних традицій, сімейних реліквій;
  • вивчення родоводу, наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу. 

Науково-теоретична база досвіду 
Теоретичною основою досвіду є ряд нормативних документів: "Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті", програма МОН України «Основні орієнтири виховання».  Першоджерелами національного родинного виховання є спадщина педагогів-просвітителів Г.С. Сковороди, Т.Г. Шевченка, О.В. Духновича, І.І. Огієнка, С.Ф. Русової, М.М. Коцюбинського, Л. Українки.
Значний внесок у проблему розвитку сімейного виховання в Україні внесли видатні вітчизняні педагоги A.C. Макаренко і В.О. Сухомлинський. За висновком В.Сухомлинського, в наші дні немає важливішого у сфері виховання завдання, ніж навчити батька та матір виховувати своїх дітей. У надрах української родини сформулювалась своя національна система родинного виховання дітей, яка має культивувати якості і особливості характеру людини.

Стисла анотація досвіду
Класний керівник – духовний посередник між суспільством і дитиною в освоєнні культури, накопиченої людством. Побудова та розвиток системи виховної роботи в класі спрямована на формування творчої особистості, духовних цінностей дітей: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до рідної землі, родини, сім’ї; створення атмосфери емоційної захищеності, тепла, любові, взаєморозуміння, чуйності, доброзичливості, належних умов для розвитку почуттів; засвоєння базових моральних цінностей та ідеалів, етичних норм поведінки; розвиток здатності піклуватися про молодших і поважати старших; забезпечення духовної єдності поколінь, збереження родинних традицій, сімейних реліквій; вивчення родоводу, наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу. 

Результативність впровадження досвіду
Підвищення пізнавальної активності учнів; активна та результативна участь батьків, зміцнення міжособистісних стосунків учителя, учнів, батьків; активне громадянсько-патріотичне життя учнів; створення комфортного середовища всередині класу.


Репрезентація досвіду
Досвід репрезентовано на рівні навчального закладу; представлений на засіданні шкільного методичного об’єднання класних керівників, на Одинадцятому Всеукраїнському  конкурсі «Вчитель-новатор»

Посилання на матеріал 
https://drive.google.com/folderview?id=0Byzc_rk6KXNvMlpmMVVmUnpsNW8&usp=sharing

Категорія: Сімейно-родинного виховання | Додав: LeninRMO (17.01.2016)
Переглядів: 1035 | Коментарі: 12 | Рейтинг: 1.0/88
Всього коментарів: 12
11 mblux16  
Важливо, що у центрі уваги Вашої роботи є  дитини  її становлення як громадянина незалежної України.Дякую за роботую.

8 alenochka645  
Родинне виховання --основа формування справжньої особистості, а проведені заходів разом з батьками-запоруха успіху.

7 nadinlog  
Чудовий приклад виховання патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю!

6 vitalinka24  
Сучасно, нагально. Дякую.

5 mamabil  
Дуже важливо, що у центрі уваги Вашої роботи є особистість дитини та виховний вплив сім’ї на її становлення як громадянина незалежної України. Творчих успіхів Вам!

9 tanokmach  
Дякую за підтримку!!!!

4 victoriap240991a  
Сучасний  підхід  до національно-патріотичного виховання. Гарний  та  пізнавальний досвід.

3 abdullaevajs81  
Саме такі родинні свята допомагають виховувати в наших дітях найкращі моральні якості.

2 днепряночка  
Дякую за цікаву розробку Родинного свята в 5 класі!

10 tanokmach  
HfРада ,що Вас зацікавила моя робота.Дякую!

1 dem4en  
Корисний і змістовний матеріал для кожного класного керівника!

12 tanokmach  
Дякую за підтримку!!!! prof

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024