Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.05.2024, 09:04

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Впровадження нових підходів до навчально-виховного процесу, орієнтованого на розвиток інтелектуально творчого потенціалу учнів

Впровадження нових підходів до навчально-виховного процесу, орієнтованого на розвиток інтелектуально творчого потенціалу учнів на уроках іноземної мови

 

Дерев`янко Олена Володимирівна,

вчитель англійської мови, вища категорія

Чуприна Наталія Володимирівна,

вчитель англійської мови, вища категорія

Запорізька гімназія №50 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Гузеватий Андрій Юрійович
Адреса школи: 69000, м. Запоріжжя, вул. Б.Хмельницького 22


Телефон: (061) 236 73 27
Email:gymnasium50.zp@gmail.com
http: http://gymnasium50.zp.sch.in.ua/


 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду:
Наданий досвід вчителів Дерев’янко О.В. та Чуприни Н.В. висвітлює проблеми, що постають перед сучасним вчителем при організації навчально-виховного процесу,  орієнтованого на розвиток інтелектуально творчого потенціалу учнів на уроках англійської мови та шляхи впровадження нових підходів з метою створення ситуації успіху на уроці.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Сучасна освіта має охоплювати соціально та особистісно значущі складові життєвого досвіду людини, предметні та соціальні компетентності. А це, в свою чергу, вимагає від вчителя втілювати нові технології на своїх уроках, такі, які б відповідали поставленим завданням.


Науково-теоретична база досвіду:
Особистий педагогічний досвід оснований на використанні наукових та науково-методичних робіт сучасних науковців Мясоід Т.О., Підкасистий П.І., Суворовоі Н., Азарова Ю.П. та інших. В основу досвіду покладені педагогічні ідеї Шамової Т.І., Харламова І.Ф., Сазерленда Т.Є., Коротаєвоі О.В., Л. Данильчук та іншіх педагогів.
Стисла анотація досвіду: впровадження нових підходів до навчально-виховного процесу – це невід’ємна частина планування уроків, це те, що спонукає наших учнів мислити, творчо розвиватися та досягати неабияких успіхів. Використовуючи методи інтерактивного навчання та інформаційно-комунікаційні технології, ми створюємо ситуацію успіху на уроці. Інтерактивна та інформаційно-комунікативна творчість вчителя та учня безмежна. Важливо тільки направити її для досягнення означених учбових цілей. Ціль такого навчання полягає в створенні комфортних умов навчання, таких, при яких учень почуває свою успішність, свою інтелектуальну значущість, що робить сам процес навчання неймовірно продуктивним.


Результативність впровадження досвіду: нами були, протягом п’яти років , проведені дослідження, метою яких було вивчення новітніх інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій та їх використання на уроках англійської мови. Ми дійшли висновку, що використання таких підходів значно підвищує результативність викладання іноземної мови, спонукає учнів не тільки «зубрити» навчальний матеріал, а демонструвати свої творчі та інтелектуальні здібності в повній мірі. 
Ми досліджували такі питання, як форми і методи інтерактивного навчання, інформаційно-комунікаційні технології, умови створення ситуації успіху на уроці. Та на основі отриманих результатів дійшли висновку, що нові підходи до навчально-виховного процесу стали невід’ємною і дуже значущою ланкою, що, однак, не є кінцевою метою навчання, а лише ефективним засобом формування мовленнєвих навичок учнів.


Репрезентація досвіду:
Проблема впровадження нових підходів до навчально-виховного процесу, орієнтованого на розвиток інтелектуально творчого потенціалу учнів на уроках англійської мови викликає зацікавленість у вчителів іноземної мови, району, області. В цьому ми переконались на засіданнях кафедри іноземних мов, методичного об’єднання, обласних семінарах, присвячених даній темі.

Посилання на матеріали: 

http://gymnasium50.zp.sch.in.ua/

http://mitelerld.blogspot.com

Категорія: Іноземні мови | Додав: LeninRMO (21.01.2016)
Переглядів: 1511 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 1.0/282
Всього коментарів: 2
2 mslarabut  
МОЛОДЦЫ!!!smile
О ты, английский наш язык,
Ты бесподобен, ты велик!
Тобой владеют сотни лет
И автор прозы, и поэт.Тебя прославили для мира
Труды Джерома и Шекспира.
Красив, певуч и мелодичен,
Когда тобой владеет teacher.Задумайтесь: известны всем
Виктория и Чемберлен,
И Тэтчер, Черчилль, Тони Блэр,
И не секрет, чем занят пэр...О ты прекрасен, многолик,
Английский — мировой! — язык!
Создал для мира и ООН
Тебя туманный Альбион!

1 Svetlanna  
Молодцы!!! Так держать!!! smile

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024