Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.05.2024, 03:49

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Ігрова діяльність на уроках англійської мови для розвитку творчої активності молодших школярів

Ігрова діяльність на уроках англійської мови для розвитку творчої активності молодших школярів

Клименко Роман Вікторович,
вчитель англійської мови, спеціаліст 


Запорізька спеціалізована школа І – ІІІ ст. № 100  
Запорізької міської ради Запорізької області 
Директор: Доновський Сергій Миколайович 
Адреса школи: вул. Ладозька, 2а
тел.: 224-77-25
email: catconejo@jmail.com
http://smartster.jimdo.com/

 

                                     
Провідна педагогічна ідея досвіду 
Молодший шкільний вік несе в собі великі можливості в пізнанні навколишнього світу, в тому числі і засобами англійської мови. Плідним ґрунтом для цього є пізнавальна діяльність, що реалізується в іграх для дітей молодшого шкільного віку.
Мета ігрового методу навчання - сприяти розвитку мовних навичок і вмінь. Можливість проявляти самостійність у вирішенні мовленнєвих завдань, швидка реакція в спілкуванні, максимальна мобілізація мовних навичок.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
Ця тема надзвичайно важлива для глибокого її вивчення і особливо практичного застосування в школах. Її актуальність на сучасному етапі є очевидною, а з урахуванням нових віянь в системі освіти, дають простір вчителям для новаторства і впровадження в життя власних неоднорідних ідей. І саме гра найбільш підходить для застосування її в молодших класах, тому саме тут і є необмежені можливості для реалізації творчого потенціалу, як викладача, так і учнів.


Науково – теоретична база досвіду
У суспільній та науковій практиці останніх років в науці вивченням поняття гри займалися як зарубіжні, так і вітчизняні науковці, такі як: Гейзинга Й., Ушинський К.Д., Бюлер К.,  Сікорський А.І., Дж. Дьюї та інші. 


Стисла анотація досвіду
Будь-яка урочна, ігрова, творча робота з учнями - справа дуже захоплююча і корисна. Враховуючи імітаційні здібності учнів в освоєнні іноземної мови, їх природну допитливість і потребу в пізнанні нового, доцільно використовувати ігровий і мовний матеріал на кожному уроці.


Результативність впровадження досвіду 
Використання різних ігор на уроці дає хороші результати, підвищує інтерес дітей до уроку, дозволяє сконцентрувати їх увагу на головному - оволодінні мовними навичками в процесі природної ситуації, спілкування під час гри. Ігри допомагають дітям стати творчими особистостями, вчать творчо ставитися до будь-якої справи.


Репрезентація досвіду
Використання ігор на уроках викликає зацікавленість у вчителів іноземної мови. Я часто презентую свої розробки на засіданнях кафедри іноземних мов. Робота, в якій мною був представлений досвід впровадження ігор на уроках англійської мови, приймала участь у районному етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2016».


Посилання на матеріал

http://schkola100-zaporozhye.jimdo.com/%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D0%BC/%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0/?logout=1

 http://smartster.jimdo.com/

Категорія: Іноземні мови | Додав: LeninRMO (22.01.2016)
Переглядів: 1032 | Рейтинг: 1.0/45
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024