|
Шарієва Оксана Валеріївна,
вчитель початкових класів, спеціаліст І категорії
Запорізький навчально-виховний комплекс № 68 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Рябенко Лариса Іванівна
Адреса: 69014, м. Запоріжжя, вул. Харчова, 35
Телефон: (0612) 68-79-68, факс (0612) 68-81-07
E-mail: znvk68@i.ua
Адреса сайту: http://znvk68.ucoz.ua
|
Провідна педагогічна ідея досвіду:
Інтерактивні методи навчання забезпечують перехід від традиційних освітніх технологій до нового типу навчання, спрямовані на формування в учнів певної системи інтелектуальних і практичних умінь, духовного світу особистості, розкриття потенційних можливостей та здібностей учнів.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Запровадження нових педагогічних технологій, які спираються на досягнення психолого–педагогічної науки, яка потребує, щоб методи навчання забезпечували оволодіння школярами змісту освіти, спрямованих на всебічний розвиток дитини.
Науково-теоретична база досвіду:
Практичний досвід базується на дослідженнях сучасних вчених М. Бутз, О.Пометун і Л. Пироженко працюють над класифікацією інтерактивних методів навчання. Воронцов В.В., Пєхота О.М., розглядають інтерактивні технології в системі особистісно – зорієнтованої освіти,Стребна О.В., Соценко А.О. використовують інтерактивні методи навчання під час нетрадиційного уроку в школі.
Стисла анотація досвіду:
Орієнтація на діалогове навчання, в ході якого здійснюється взаємодія вчителя і учня. Це співнавчання, де і учень, і вчитель є рівноправними суб’єктами навчання. Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор і спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації, ефективно сприяє формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії.
Результативність впровадження досвіду:
Практичне значення одержаних результатів полягає в розробці та впровадженні інтерактивних методів навчання, які впливають на ефективний розвиток продуктивної творчості учнів на уроках початковій школі. Методичні підходи та рекомендації вчителя можуть бути використані з метою створення психолого-педагогічних умов та впровадження інтерактивних технології під час проведення уроків початкової ланки. Здобутки досвіду роботи рекомендовано для вчителів початкових класів.
Репрезентація досвіду:
досвід було презентовано на педагогічній раді закладу, на засіданні методичної ради та на засіданні шкільного МО: «Інтерактивні методи навчання на уроках в початковій школі»
Посилання на матеріал:
http://znvk68.ucoz.ua/index/dosvid_vchitelja_pochatkovikh_klasiv_sharievoji_oksani_valerijivni/0-70#
|